adexo3
۴۱۹۶۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مسلمان: من را طاهری به پرسپولیس آورد نه برانکو

محسن مسلمان که خیلی کم مصاحبه می‌کند در تازه‌ترین گفت و گوی خود از رفاقت‌ها در تیمش گفته و اینکه امسال حق پرسپولیس است تا قهرمان شود. خلاصه‌ای از این مصاحبه را می‌خوانید.

ایران ورزشی: محسن مسلمان که خیلی کم مصاحبه می‌کند در تازه‌ترین گفت و گوی خود از رفاقت‌ها در تیمش گفته و اینکه امسال حق پرسپولیس است تا قهرمان شود. خلاصه‌ای از این مصاحبه را می‌خوانید.

بازی فعال و متنوع در این فصل:

فصل پیش هم از شرایط خودم راضی بودم. در تیم آقای برانکو وقتی خوب کار نکنیم جایگاه را از دست می‌دهیم. پارسال اوایل فصل بازی نکردم. یک بازی محروم بودم. ولی امسال شرایط بدنسازی‌ام بهتر بود. خدا را شکر شرایط بدنی مان خوب است اما این وقفه‌ها که برای تیم ملی پیش می‌آید و از شرایط بازی دور می‌شویم سخت است که دوباره برگردیم. خیلی دوست دارم که از اینجا به یک باشگاه خیلی خوب بروم اما اینها همه در حد حرف است و باید خیلی تلاش کنیم.

حاشیه‌های فصل قبل:

حواشی فقط برای بازیکنان استقلال و پرسپولیس است. در تیم‌های دیگر اگر اتفاقی بیفتد شاید فقط یک خبرگزاری، یک سایت یک مطلبی را بنویسد اما اینجا هر اتفاقی بیفتد بالای ۱۵، ۲۰ سایت و خبرگزاری می‌نویسند. اصلا حاشیه‌ای وجود ندارد و خودشان دنبال مطلب می‌گردند. پارسال اول فصل چشمانم عفونت کرده بود و یک ماه طول درمان داشتم. همه سایت‌ها نوشتند که این معتاد شده و....

سه تفنگدار:

پرسپولیس کلا یک تیم است با یک باند. شاید در یک تیم با یک بازیکن خیلی راحت‌تر بتوانم حرف بزنم. با کمال راحت‌تر هستم چون قبلا در تیم ملی نوجوانان با هم همبازی بودیم. با فرشاد هم که من ۴ سال کاپیتانش بودم در زمان آقای منصوریان. بیشتر مواقع که بعد تمرین هستیم، وقت‌مان را با هم می‌گذرانیم. البته کمال کمتر چون الان بچه‌اش به دنیا آمده است. چون زیاد با هم هستیم این اسم را هواداران گذاشتند.

دلجویی از مهدی رحمتی به خاطر شادی گل:

این شادی بعد از گل است. ما نه می‌خواستیم به کسی اهانت کنیم نه جسارتی. همه باید جنبه شان بیشتر باشد. ما هم وقتی گل می‌خوریم بقیه شادی می‌کنند اعصاب مان خورد می‌شود. نمی‌توانیم به خاطر هر گل خوردن مان واکنش نشان دهیم. حتی علی دایی شاهد است در قم ما بازی را یک بر صفر بردیم و همین شادی را انجام دادیم. به ما گفتند که آقای دایی از دست ما ناراحت شدند. من هم با آقای دایی تماس گرفتم و از ایشان بابت این کار عذرخواهی ‌کردم. فقط خوشحالی بعد از گل است و آدم دوست دارد که بروز بدهد. علی آقا به من گفت پسر گلم خوشحالی تو به کسی ربطی ندارد. تو می‌توانی هرطور که دوست داری خوشحالی کنی. برای شهرآورد هم به آقای رحمتی حق می‌دهم. به مهدی رحمتی پدر می‌گویم. رابطه نزدیکی با او دارم. وقتی در سپاهان بود دوسال قهرمانی در سپاهان آوردند. من در ذوب‌آهن بودم و هر شب با هم بودیم. در خانواده‌اش بودم و رفت و آمدمان خیلی زیاد بود. به مهدی هم حق می‌دادم. نیمه اول را ۲ بر صفر باختند و ما هم این خوشحالی را کردیم. برای شروع نیمه دوم آقای ترکی آمد و به من گفت اگر بروی و از او عذرخواهی کنی خیلی بهتر است. من هم مقصر قضیه نبودم ولی رفتم و از ایشان عذرخواهی کردم و باز هم از اینجا از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

مشارکت کمتر در دفاع از جلوی زمین:

من این مشکل را داشتم. بیشتر در حمله بودم و در دفاع گاهی اوقات کمک می‌کردم. در دوسالی که در پرسپولیس بودم برانکو از من خواست چون اگر انجام نمی‌دادم فوتبالم تمام بود. این را مطمئنم که اگر این کار را نمی‌کردم الان در لیگ یک بازی می‌کردم چون من ۷ هفته روی سکو بودم. برای من سخت بود. بالاخره هر بازیکنی از سکونشینی ناراحت می‌شود. ولی من نه اعتراضی کردم و نه مصاحبه ای. هیچ عکس العملی نسبت به این قضایا نداشتم. در تمرینات خیلی خوب کار کردم و برانکو به من گفت که تو فقط تمرین کن، بازی به تو می‌رسد چون من را آقای طاهری به پرسپولیس آورد نه برانکو.

حضور در تیم ملی برای جام جهانی:

خدا را شکر تیم ملی خیلی خوب نتیجه گرفته و بالاخره بازیکنانی که زحمت کشیدند توقع دارند که در جام جهانی حضور داشته باشند. امیدوارم کسی که صلاح است و می‌تواند به تیم کمک کند اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج