اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۹۳۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هدف بعدی سوشا، لیگ حرفه‌ای نروژ

بعد از دو سال ضعیف و پرحاشیه در پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی‌ترین سرنوشت برای سوشا مکانی، حضور در فوتبال نروژ و بازی در ترکیب اصلی تیم ملی بود اتفاقی که حتی خوشبین ترین کارشناسان هم احتمال آن را نمی‌دادند.

ایران ورزشی: بعد از دو سال ضعیف و پرحاشیه در پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی‌ترین سرنوشت برای سوشا مکانی، حضور در فوتبال نروژ و بازی در ترکیب اصلی تیم ملی بود اتفاقی که حتی خوشبین ترین کارشناسان هم احتمال آن را نمی‌دادند. مکانی در نروژ کمتر از دوران حضورش در پرسپولیس اشتباه نمی‌کرد اما حضور ثابتش در یک تیم اروپایی باعث شد کی‌روش او را به حقیقی، اخباری و مظاهری ترجیح بدهد و در ترکیب اصلی تیم ملی بگذارد.
میوندالن فصل پیش در رده ششم لیگ دسته دوم نروژ قرار گرفت و به پلی آف حضور در لیگ حرفه‌ای رسید. باخت دو یک به ژرو، رویای صعود آنها را به باد داد. حالا مکانی که دوست ندارد دوباره در لیگ دسته دوم نروژ به میدان برود، از مدیربرنامه‌هایش خواسته برای او تیمی در لیگ حرفه‌ای نروژ یا کشورهای نزدیک پیدا کند.

گزینه دیگر سوشا با پایان محرومیتش، بازگشت به لیگ برتر است. احتمالی که با توجه به شرایط فوتبال نروژ و پیدا کردن جایگاه مناسب در تیم ملی، بعید به نظر می‌رسد مدنظر سوشا باشد. بخصوص که مدیربرنامه‌هایش، یک بار با بردن او به فوتبال نروژ معجزه کرده و می‌تواند با فرستادنش به سطح اول فوتبال این کشور، معجزه‌اش را به سرانجام برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      اقای کیروش خواست ثابت کنداگربخواهدمیتواندهمه راشگفت زده کند چون مکانی دربین ده دروازبان اول ایران هم قرارنمیگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج