adexo3
۴۲۹۶۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان: به رونی، بی احترامی شده است

زلاتان معتقد است رونی مورد بی احترامی رسانه ها قرار گرفته است.

وبسایت نود: در حالی که رونی در هفته های اخیر بارها مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی منچستر یونایتد با حمایت از کاپیتان شیاطین سرخ، عنوان کرده که رفتار رسانه ها در مورد رونی، نشانی از احترام به وی ندارد:

مردم صحبت می کنند، چیزی می نویسند. منظورم این است که من واقعاً نمی دانم چه پیش آمده است و صد درصد مطمئنم که رسانه ها حقیقتاً از کل ماجرا آگاه نیستند. رونی کسی است که مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، زندگی او زیر ذره بین عموم و رسانه ها است، او کاپیتان تیم ملی و باشگاه است و همه دوست دارند در مورد او چیزی بگویند و بنویسند. اما تصورم این است که در انتقادها از او، نشانی از احترام وجود ندارد. همه چیز در مورد او گفته شده، به جای این که به خاطر کارها و دستاوردهایش به رونی احترام گذاشته شود، این اتفاق افتاده است. فکر می کنم آن ها مبالغه می کنند.

در مورد خودم نیز همین شرایط برقرار است. من نگران آمار گل هایم نیستم. اگر موقعیت نمی ساختم یا فرصت به دست نمی آوردم، آن موقع نگران بودم، اما گل ها از راه خواهند رسید، من نگران نیستم. بیش از ۴۵۰ گل در دوران حرفه ایم به ثمر رسانده ام، پس این چیزی نیست که باعث نگرانیم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج