۴۳۱۴۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تیم‌ ملی، برای سردار و گوچی نیست؟

مهدی طارمی موقعیت‌های زیادی را این روزها از دست داده‌است.

خبرآنلاین: مهدی طارمی موقعیت‌های زیادی را این روزها از دست داده‌است.

وقتی مهدی طارمی خودش حرف از یک جبران اساسی در بهترین زمان ممکن می زند، یعنی می داند که روزهایش مثل قبل سپری نمی شود. شاید فاصله طارمی با صدر جدول گلزنان لیگ برتر فقط دو گل باشد، اما صحبت درباره موقعیت های از دست رفته ای است که اگر توسط طارمی به گل تبدیل می شد، مشخصا در فصل گذشته او می توانست رکورد ثبت زودترین آقای گلی را به نام خودش ثبت کند.
چون شماره ۹ قرمزها همه ابزارهای موجود را دارد. یک مهاجم باهوش که طبق تایید اکثر کارشناسان برای خودش خیلی خوب موقعیت سازی می کند. اما دقت، نکته گم شده در قابلیت های طارمی است. بازی مقابل پیکان در این فصل بارز ترین نمونه دیداری بود که پرسپولیس به دلیل بی دقتی مهدی طارمی دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. جدا از داستان فصل قبل پرسپولیس که موقعیت های از دست رفته توسط طارمی در کنار آقای گلی او، به نوعی قهرمانی را از قرمزها گرفت.

حمایت از آقای گل فصل پیش برنامه ای است که اکثر هواداران پرسپولیس روی آن تاکید دارند. اما اینکه در کنار این حمایت، علت گل نزدن های طارمی به حضور در تیم ملی نسبت داده شود، خیلی قابل قبول نیست. فقط با یک مقایسه ساده می توان به این نکته پی برد. سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد مهاجمان دیگر تیم ملی هستند که توسط کی روش به اردوها دعوت شده اند و تقریبا متناسب با طارمی در ترکیب اصلی حضور داشته اند. وقتی عملکرد این 3 بازیکن را در تیم های باشگاهی شان بررسی می کنیم، جز گلزنی و درخشش های هر روز بیشتر چیزی نمی بینیم.
گوچی گل برتری تیمش در لیگ هلند را می زند، جهانبخش برای آلکمار بهترین بازی ها را در لیگ اروپا و لیگ هلند انجام می دهد و عملکرد سردار آزمون هم که در قبل و بعد اردوهای تیم ملی به گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ خلاصه می شود. پس می شود نتیجه گرفت که حضور در تیم ملی یک بهانه نه چندان خوب برای ناکامی طارمی در این هفته های اخیر است. در هفته هایی که طارمی خودش را به زدن 1 گل از 5-6 موقعیتی که دارد قانع کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام عقیلی

      چون اونا سه روز قبل از بازی ملی میان اما طارمی دو هفته میره تیم ملی فرق در اینجا هست که شما در نظر نمیگیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج