اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۱۷۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وزیر ورزش پیگیر وضعیت بازیکن تیم امید نفت شد

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیگیروضعیت بازیکن تیم فوتبال امید نفت شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی نفت تهران،وزیر ورزش و جوانان از طریق مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات پیگیر وضعیت امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت تهران شد.

مازیارناظمی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش دقایقی پیش در گفت و گو با حسین شهریاری و همچنین ناصرفریادشیران مدیرآکادمی نفت جویای آخرین وضعیت امیرحسیین مرادی شد.

وزیر ورزش و جوانان به رغم مشغله‌های فراوان در پی بستری شدن مرادی در بیمارستان و وخیم گزارش شدن وضعیت این بازیکن در روزهای گذشته از طریق مازیار ناظمی پیگیر وضعیت این بازیکن جوان شد.

شهریاری سرپرست باشگاه نفت دراین باره گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های سلطانی فر و تماس مازیارناظمی اعلام کردیم که خوشبختانه سطح هوشیاری مرادی از پنج به هشت رسیده و پزشکان امروز کمی به خروج مرادی از کما امیدوار بوده و وضعیت وخیم دیروز مرادی را امروز بهتر اعلام داشتند. جادارد مراتب تشکر مدیریت باشگاه نفت، گلرخسار مالک باشگاه و تمامی اعضای تیم های پایه و بزرگسالان نفت از وزیر محترم وررش و جوانان تشکر را اعلام نمایم. وزیر به رغم مسوولیت خطیر و دغدغه های فرواوان خود اینگونه پیگیر وضعیت بازیکن جوان تیم امید نفت هستند. این نشان می‌دهد سلطانی فر دغدغه شفای بازیکنی جوان را داشته و نسبت به مسایل معنوی در ورزش و اقدامات انسان دوستانه اهمیت ویژه‌ای قایل بوده و هستند. از توجه مدیران محترم وزارت ورزش تقدیر و تشکر کرده و در گفت و گویی که با ناظمی داشتم به وی اعلام کردم که طی روزهای آتی نیز ایشان را از آخرین وضعیت این بازیکن جوان آگاه خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج