adexo3
۴۳۲۸۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تشریح آخرین وضعیت امیرحسین مرادی

مدیر آکادمی نفت اخرین وضعیت امیرحسین مرادی بازیکن تیم امید نفت را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: ناصرفریادشیران در گفت و گو با سایت رسمی نفت تهران گفت: عصر امروز به همراه آقای کمپانی سرمربی تیم امید نفت برای پرس و جو از اوضاع و احوال و شرایط جسمانی امیر حسین مرادی به بیمارستان رفتیم.

خوشبختانه با دعای خیر مردم در این شب‌های عزیز و دیدار با پزشک متخصص امیر حسین سطح هوشیاری این بازیکن 8اعلام شد و سیستم تنفسی شرایط بهتری نسبت به روزهای قبل پیدا کرده و شکر خدا دیگر دیالیز نمی شود .

فریادشیران افزود:با توجه به قدرت جسمانی بالا و خواست خدای مهربان و تلاش پزشکان و دعای مردم هر روز شرایط امیر حسین مرادی بهتر می شود.

مدیر آکادمی نفت تصریح کرد: در حال حاضر گروهی از پزشکان متخصص در رشته های قلب و عرق،کبد،کلیه و....بصورت ویژه از امیر حسین مرادی مراقبتهای لازم را دارند. صبح امروز نیز از وی سیتی اسکن گرفته شد و فردا صبح پس از بررسی ها توسط گروه پزشکان به ریاست رئیس این بیمارستان دکتر کمالی و دکتر مصطفی زاده و..... تصمیمات جدید درمانی گرفته خواهد شد.

در ضمن همچون روزهای گذشته گروهی دیگر از بازیکنان امید نفت در بیمارستان حاضر می‌شده و پیگیر وضعیت همبازی خود که بدلیل گازگرفتگی بستری است شدند. از مردم التماس دعا داریم و امیدواریم خبرهای امیدوارکننده تری را بشنویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج