adexo3
۴۳۳۳۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عمر مفید جام کنفدراسیونها تمام شده

رئیس اتحادیه فوتبال آلمان معتقد است جام کنفدراسیونها به پایان راه خود رسیده و دیگر لزومی بر برگزاری این جام وجود ندارد.

وبسایت نود: تیم ملی آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی یکی از هشت کشور شرکت کننده در رقابت های جام کنفدراسیونها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. اما یواخیم لوو و اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی پس ز قرعه کشی این رقابتها که هفته گذشته انجام شد، اعلام کردند که با بازیکنان اصلی و ستارگان خود در این بازیها شرکت نخواهند کرد.

پس از اظهار نظر کادر فنی تیم ملی، راینارد گریندل رئیس اتحادیه فوتبال آلمان نیز مخالفت خود با برگزاری جام کنفدراسیونها را اینگونه اعلام کرد و اظهار داشت عمر مفید این رقابتها به پایان رسیده و دیگر کارآیی لازم را ندارند. راینارد گریندل که سابق بر این به عنوان نماینده مجلس ملی آلمان فعالیت می کرد، به خبرنگار روزنامه آلمانی Hamburger Abendlatt گفت:

همانطور که می دانیم برخی باشگاه های بزرگ اروپایی هم بارها نسبت به حجم بازی های بسیار سنگین بر روی بازیکنان هشدار داده و به صراحت اعلام کردند که از حضور در یکی از رقابتها خودداری خواهند کرد. به نظر من دیگر نیازی به برگزاری این رقابتها نیست.

پیش از این اولیور بیرهوف از تخصیص منابع مالی ناکافی از سوی فیفا برای جام کنفدراسیونها انتقاد کرده و معتقد بود که جوایز مالی تیم های برتر در این رقابتها باید افزایش یابد. طبق مقررات بازیها، فیفا هزینه های رفت و برگشت و اسکان تیم های شرکت کننده در هتل برای ۴۰ نفر را پرداخت می کند؛ البته تیم ملی آلمان می تواند در این رقابتها تا ۶۰ نفر را به همراه داشته باشد و فیفا این هزینه ها را پرداخت خواهد کرد. گریندل که از دو سال پیش به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال آلمان مشغول به کار شده، از صحبت های بیرهوف حمایت کرد و در ادامه افزود:

ماه آینده در دیداری که با دبیر کل فیفا خواهیم داشت رسماً اعلام خواهیم کرد که آلمان خواستار پرداخت هزینه های مربوط به تمامی اعضاء و همراهان تیم ملی است.

لازم به ذکر است که هنوز محل برگزاری رقابت های جام کنفدراسیونها در سال ۲۰۲۱ مشخص نشده است. قطر به عنوان میزبان بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ انصراف خود را از میزبانی این بازیها اعلام کرده است زیرا فیفا قصد دارد این بازیها در ماه جولای یا ژوئن برگزار شود. ژروم والکه دبیر کل پیشین فیفا در این باره گفته بود که جام کنفدراسیونها در سال ۲۰۲۱ در یک دیگر از کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج