اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۳۶۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

نفت تهران که نتایج خوبی در هفته های گذشته کسب کرده بود در اهواز برابر فولاد شکست خورد تا شانس حضور در جمع مدعیان را از دست دهد.

ورزش سه: شاگردان علی دایی که در هفته های گذشته عملکرد خوبی با حضور در رتبه سوم جدول از خود به جا گذاشته بودند در هفته دوازدهم متحمل شکستی سنگین برابر فولاد خوزستان شدند تا جایگاه خود را در خطر ببینند.

علی دایی که بعد از این دیدار به شدت از عملکرد شاگردانش و البته کادر داوری گلایه داشت در تمرین امروز این تیم که در هوایی بارانی تهران برگزار شد از روحیه خوبی برخوردار نبود و اساس کار ریکاوری را به کادرفنی اش سپرد.

ایمان مبعلی نیز کاملا از چهره اش مشخص بود که بابت نیمکت نشینی در بازی روز گذشته ناراحت است و از اینکه نتوانسته در ترکیب اصلی برابر تیم سابق خود قرار گیرد گلایه داشت. هر چند علی دایی نیمکت نشینی این بازیکن را به دلیل تفکرات تاکتیکی و مبتنی بر بازی فیزیکی حریف در میانه میدان عنوان کرده بود.

محمد قاضی نیز در این بازی و در جنگ مدعیان آقای گلی کاملا قافیه را به مهاجم آماده این روزهای فولاد باخت و در همان عدد 7 باقی ماند تا ساسان انصاری با هت تریک به صدر جدول با 9 گل صعود کند. علی دایی از عملکرد این بازیکن نیز ناراضی بود و در اواسط نیمه دوم دستور تعویضش را صادر کرد.

نفتی ها خود را مهیای دیدار حساس این هفته مقابل تیم اوج گرفته گسترش فولاد تبریز خواهند کرد، باید دید علی دایی قادر به بازگرداندن روحیه شاگردانش خواهد بود یا خیر.

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج