adexo3
۴۳۳۹۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهریاری: باید به علی دایی آفرین گفت

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه مالک این باشگاه بلاتکلیف است، از رفع مشکل محسن خلیلی برای نشستن روی نیمکت این تیم خبر داد.

خبرگزاری مهر: حسین شهریاری درباره باخت نفت تهران به فولاد خوزستان، گفت: اینها مسائل فنی است و در مستطیل سبز علی دایی عزیز صحبت می کند. اگر ایشان نظری هم داشته باشد در هیات مدیره مطرح می کند.

وی در خصوص جایگاه تیم نفت در جدول رده بندی تاکید کرد: تیم را در شرایط بحرانی تحویل گرفتیم؛ زمانی که ۵۰ درصد بازیکنانش رفته بودند. ما بازیکنان اصلی را از دست دادیم ولی ۱۰ روز به اتمام نقل و انتقالات مانده بود، با کمک کادر فنی تیمی را جمع و جور کردیم. باید به علی دایی آفرین بگویم که در شرایط سخت بازیکنان خوبی جمع کرد و الان نتایج خوبی هم گرفته است. برای همین نمی توان با یک باخت نمی شود چیزی را زیر سئوال برد.

مدیرعامل باشگاه نفت یادآور شد: شرایط ما ایده آل نبود. یک مالک هم آمد که در تیم نفت سرمایه گذاری کند ولی در شرایط خوبی قرار نگرفت. با همه این سختی ها و با حمایت مسئولان و تلاش کادر فنی خوب بوده ایم.

شهریاری گفت: اتفاق خوبی از سوی واگذار کننده رخ نداده و مالک باشگاه دلسرد شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود. ما نسبت به باشگاه های دیگر خیلی کم به بازیکنان پول پرداخت نکرده ایم ولی تیمی که در این رتبه قرار دارد باید حمایت شود.

وی در خصوص اینکه مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی سابق نفت چطور پرداخت می شود؟ تصریح کرد: ان شاءالله وقتی بحث انتقال تیم نهایی شد و مشکلات از طرف واگذار کننده حل شد، این مطالبات هم پرداخت می شود. این مشکل دست ما نیست و از طرف واگذار کننده است.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره انتقادات سیدجلال حسینی مبنی بر اینکه از باشگاه نفت نه تنها پول نگرفته ایم بلکه باید مالیات آنرا هم بدهیم، اظهار کرد: همه طلبکاران حق دارند. ولی مالک هم در بلاتکلیفی به سر می برد و نمی تواند تصمیم بگیرد. مالک مقصر نیست و واگذار کننده باید شرایط قرارداد را انجام بدهد.

شهریاری درباره مشکلی که برای محسن خلیلی برای نشستن روی نیمکت پیش آمده بود و انتقاد شدید علی دایی را در پی داشت، گفت: مشکلی وجود ندارد. اتفاقی نیفتاده است. ایشان دارد کارش را انجام می دهد و امیدوارم با کمک دایی نتایج بهتری بگیریم.

مدیرعمال باشگاه نفت درباره اینکه دایی تاکید کرده بود از طرف باشگاه به خلیلی اجازه نداده بودند روی نیمکت بنشیند، گفت: نه، چیز خاصی نیست. خلیلی مقابل فولاد روی نیمکت نشست. هفته قبل مشکلی در هماهنگی پیش آمد که رفع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج