اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۳۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: اخراج من كاملاً اشتباه بود

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: حق تهران در بازی با فولاد خوزستان، باخت نبود و اشتباهات داوری كه روی اعصاب همه بازیكنان بود باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

خبرگزاری میزان: میلاد فخرالدینی در مورد بازی تیم فوتبال نفت تهران مقابل فولاد خوزستان كه منجر به باخت پرگل شاگردان علی دایی شد، اظهار داشت: بازی بدی نبود و در جریان بازی به خصوص نیمه دوم بیشتر صاحب توپ و میدان بودیم. بازی تا دقیقه ۸۵ مساوی پیش می‌رفت اما حریف روی اشتباه داور، صاحب گل شد و شیرازه نفت تهران از هم پاشید.

وی افزود: بعد از این گل هم تلاش‌مان را برای جبران نتیجه زیاد كردیم كه متأسفانه روی دو ضدحمله گل خوردیم و كلاً نتیجه را واگذار كریم. به نظرم اگر اشتباهات داوری در این بازی صورت نمی‌گرفت، حق نفت تهران باخت نبود و ما حداقل با یک امتیاز می‌توانستیم از اهواز به تهران برگردیم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره اعتراض بازیكنان این تیم به داوری كه در نهایت منجر به اخراج او از بازی شد، گفت: داور نباید در یک بازی ۴ پنالتی به ضرر یک تیم بگیرد كه بگویند بد قضاوت كرده است. سوت‌هایی كه داور در این مسابقه زد، كار را برای ما مشكل كرد. ‌وقتی در همان ابتدای بازی به مدافع ما اخطار می‌دهد، دیگر این بازیكن در بقیه دقایق مسابقه از جریان بازی خارج می‌شود چون به خاطر ترس از اخراج، كار را با قدرت پیش نمی‌برد. باور كنید سوت‌های داور این بازی روی اعصاب ما بود و كاری هم نمی‌توان كرد چون سوت در دست آنهاست.

فخرالدینی تصریح کرد: در صحنه‌ای كه اخراج شدم اصلاً چیزی به داور نگفتم كه من را از زمین اخراج كرد. من به اشتباه اخراج شدم و یک بازی را از دست دادم. اگر اشتباه داور هم ثابت شود هیچ اتفاقی نمی‌افتد و این وسط، فقط تیم‌ها ضرر می‌كنند.

وی در پایان، درباره بازی بعدی نفت تهران مقابل گسترش فولاد گفت: در این بازی محكوم به برد هستیم چون اگر نتیجه نگیریم، شرایط‌مان در بالای جدول سخت خواهد شد. گسترش هم تیم خوبی است كه مربی و بازیكنان خوبی دارد. تمام تلاش خودمان را می‌كنیم تا در این مسابقه نتیجه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج