اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۳۸۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیلی: بازیکنان نفت مغرور نشده‌اند

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: همیشه وقتی یک تیم پس از هفته‌ها نتیجه گیری، یک بازی را واگذار می‌کند،‌ می‌گویند بازیکنان دچار غرور شده‌اند، ولی من در مورد بازیکنان نفت این را قبول ندارم.

خبرگزاری میزان: محسن خلیلی در مورد شکست سنگین تیم فوتبال نفت تهران مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی خوبی بود اما گل اول را به شکل بدی دریافت کردیم که نابهنگام بود. بعد از دریافت گل، موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه توپ‌هایمان گل نشد.

وی افزود: فولاد، تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازی خوبی مقابل ما انجام داد. وقتی مقابل یک تیم خوب و در خانه حریف، بازی هجومی انجام می‌دهیم، دست به ریسک بزرگی زده‌ایم که ممکن است با بدشانسی، نتیجه‌ای خلاف انتظار رقم بخورد. فولادی‌ها هم هم فکرش را نمی‌کردند، بتوانند با چنین نتیجه‌ای ما را شکست دهد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: تیم ما در دقایق بدی گل خورد. در زمان‌هایی گل خوردیم که تمرکز نداشتیم. گل دوم فولاد هم مشکوک بود و با اینکه خودم دید نداشتم ولی شنیدم که داور به اشتباه، خطای بازیکن فولاد روی ایگور پراهیچ را اعلام نکرد و همان موقعیت باعث شد ضربه ایستگاهی در اختیار فولاد قرار بگیرد و دروازه ما باز شود.

خلیلی با اشاره به هت‌تریک ساسان انصاری و برنامه کادر فنی تیم نفت تهران برای مهار او در این بازی، خاطرنشان کرد: ساسان انصاری، بازیکن خیلی خوبی است که به نظرم پرسپولیس تا مدت‌ها حسرت از دست دادن او را خواهد خورد. ما معمولاً برای مقابله با حریفان، یک برنامه تیمی کلی داریم و روی مهار بازیکنان تیم مقابل هم برنامه‌ریزی می‌کنیم. ولی ۲ گل از ۳ گلی که انصاری به ما زد در زمان‌هایی اتفاق افتاد که تمرکز لازم را نداشتیم. یکی از این ۲ گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. البته باز هم می‌گویم انصاری بازیکن خوب و با کیفیتی است.

وی در مورد عقب افتادن محمد قاضی از صدر جدول گلزنان پس از هت‌تریک ساسان انصاری تأکید کرد: همیشه برای یک بازیکن فرصت هت‌تریک کردن پیش نمی‌آید. هنوز در نیم‌فصل اول رقابت‌ها هستیم و زود است بخواهیم در مورد آقای گلی صحبت کنیم و مشخص نیست چه بازیکنی به این عنوان می‌رسد. اتفاقات زیادی در پیش است که در این راه تأثیرگذار است.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان نفت تهران به دلیل نتایج خوب دیدارهای قبل، دچار غرور شده بودند، گفت: همیشه وقتی یک تیم بالانشین جدول که نتایج خوبی گرفته‌ است، در یک دیدار شکست می‌خورد، می‌گویند بازیکنان دچار غرور شده‌اند ولی من این صحبت را در مورد بازیکنان خودمان قبول ندارم. غرور برای تیمی است که در یک نیمه ۴ گل خورده است نه برای تیمی که تا دقیقه ۸۵ در خانه حریف، بازی را مساوی نگه داشته است.

خلیلی در پایان اظهار داشت: باید این شکست را فراموش کنیم. تمریناتمان را شروع می‌کنیم تا از هفته آینده مجدداً روی نوار پیروزی قرار بگیریم و ۳ امتیاز بازی‌ها را به خودمان اختصاص دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج