اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۰۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مختاری‌فر: استقلال و تراکتور مقابل هم احتیاط می‌کنند

پیشکسوت استقلال معتقد است که شرایط بازی این تیم برابر تراکتورسازی تا حد زیادی به مربیان دو تیم ارتباط دارد.

خبرگزاری ایسنا: جعفر مختاری‌فر درباره مصاف تیم‌های استقلال و صبای قم که با پیروزی دو بر صفر آبی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: در استقلال مسائل و نکات خوب زیادی دیده می‌شود اما به شخصه معتقدم که این تیم در کار گروهی هنوز مشکل دارد. آنها باید در کار تاکتیکی و گروهی بیشتر کار کنند. هر یک از بازیکنان استقلال به تنهایی می‌توانند کارهای زیادی با توپ بکنند اما در کار گروهی مشکلاتی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اتفاقات رخ داده در پایان بازی استقلال و صبای قم چیست، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. آن اتفاقات خیلی زشت بود و ناراحت شدم. هنوز برخی‌ها، مسائل فوتبالی را طی نکرده‌اند و مسبب این اتفاقات می‌شوند. اگر در فوتبال کسی بخواهد روی کسی را اصطلاحا کم کند، باید او را دریبل کند یا گل بزند. دعوا و زد و خورد در فوتبال منقضی شده است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که دیدار این تیم و تراکتورسازی را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است ولی ما دوست داریم استقلال برنده شود. اینکه بازی چگونه خواهد بود را نمی‌دانم و بستگی به دو مربی دارد. شاید بازی احتیاطی شود و شاید هم جذاب. هرچند که شانس احتیاطی شدن بازی را بالاتر می‌دانم.

مختاری‌فر در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حواشی دیدار استقلال و تراکتورسازی، گفت: اینکه حاشیه‌ای در این بازی رخ دهد یا نه، بستگی به مربیان و روند بازی دارد. در کل امیدوارم بازی از حواشی دور باشد و در کنار بازی زیبا، برد استقلال را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج