اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

محمد‌خانی: طارمی باید سالی ۳۰ گل بزند

ناصر محمد خانی ستاره درخشان تیم ملی در دهه ۶۰ درباره اوضاع امروز تیم ملی وباشگاه پرسپولیس درباره اوضاع امروز تیم فوتبال پرسپولیس به نکاتی جالب اشاره میکند .

ورزش سه: او می گوید در پرسپولیس امروز همه چیر ما بر وفق مراد است ویک تیمی که همه چیزش خوب است به ما آرامش ذهنی میدهد .پرسپولیس تنها باید گل آوراژ بالا ببرد ویادش باشد پارسال به خاطر همین فرصت های فراوان از دست رفته قهرمانی را از دست داده است .

ناصر که خیلی ها او را بهترین مهاجم گوش بعد از انقلاب میدانند ،ادامه میدهد پرسپولیس هنوز هم در امر گلزنی مشکل دارد وتصور میکنم مهدی طارمی که عزیز من است وخیلی هم دوستش دارم اشکالاتش را رفع نکرده است .

محمد خانی درباره راه کار های برون رفت مهدی طارمی از اتفاقات اخیر میگوید:مهدی همین حالا هم ۶ گل زده وبرای همر مهاجمی زدن شش گل در نیم فصل خوب است اما فرق او با دیگران مهدی طارمی بودنش است ،او از لحاظ فیزیکی رویایی است اما مشکل روانی دارد ومشکل ماهمین است که او را در این موقعیت می بینیم . اگر او این مشکل را نداشت پارسال جای ۱۶ گل با ۳۰ گل آقای گل میشد .

ناصر محمد خانی می گوید :علی پروین سواد آکادمیک نداشت اما بلد بود ما را چطور از بن بست فنی خارج کند ،گاهی هم با دعوا وغر زدن وگاهی با دادن پنالتی به من با توجه به این که خودش ضربه های کاشته وپنالتی را میزد وگاهی هم در موقعیت تشویق طوری حرف میزد که ما برایش جان می دادیم .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ن

      یاد بازیهای علي پروین و ناصر محمد خاني بخیر

    • بدون نام

      به این میگن انتقاد و به آقا ناصر میگن پیشکسوت طوری انتقاد کرد که آدم لذت میبره و کسی هم ناراحت نمیشه حاشیه سازی هم نبود

    • مهدی قادری کاشی پرسپولیس جویبار

      داش مهدی نترس ما دوست داریم دیگه داری راه میافتی شروع کن تمرینات سخت و زیاد وسعی کن که استراحت لازم کرده باشی تا دو اعصابت مسلط باشی وسعی کن رو ضربات آخر تمرکز کنی ببین تو ایران حداقل 60 میلیون طرفدار داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج