۴۳۹۷۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آمار خوشحال کننده برای پرسپولیسیها

در کوران یک رقابت طولانی مدت مثل رقابتهای لیگ ، یک شروع خوب و امیدوارکننده نقش به سزایی در تعیین سرنوشت یک تیم دارد.

وبسایت نود: پرسپولیس این فصل ، نمایش تحسین کننده ای داشته است اما آنچه هواداران پرسپولیس را بیش از هر چیز باید به آینده این تیم امیدوار کند آن است که هر گاه تیمی چنین عملکردی داشته نهایتا به قهرمانی رسیده است.تاکنون در تاریخ لیگ برتر تنها ۳ تیم در ۱۳ هفته ابتدایی موفق به کسب ۲۹ امتیاز یا بیشتر شدند که همه آنها یک سرانجام داشتند:قهرمانی

لیگ دوم سپاهان ۱۳ بازی ۳۱ امتیاز:

سپاهانیها بهترین عملکرد ۱۳ هفته نخست را در تاریخ لیگ برتر را در دومین دوره لیگ به نام خود ثبت کردند و در ۱۳ بازی با کسب ۱۰ برد و یک تساوی و ۲ شکست با ۳۱ امتیاز مقتدرانه صدرنشین لیگ بودند و عاقبت هم توانستند اولین تیم شهرستانی فاتح لیگ شوند.

لیگ ششم سایپا ۱۳ بازی ۳۰ امتیاز:

سایپا که لیگ ششم را با ورنر لورانت آلمانی شروع کرده بود پس از قطع همکاری این مربی با علی دایی ادامه داد که حاصل آن ۹ پیروزی ، ۳ تساوی و یک شکست وکسب ۳۰ امتیاز در ۱۳ هفته نخست بود این عملکرد عالی نقش به سزایی در قهرمانی سایپا داشت چون این تیم در میانه راه دچار افت شد و ۸ بازی متوالی بدون برد را پشت سر گذاشت ولی حاشیه امنیتی که با سایر رقبا در هفته های نخست ایجاد کرده بود نهایتا منجر به قهرمانی این تیم شد.

لیگ هفتم پرسپولیس ۱۳ بازی ۲۹ امتیاز:

شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس در لیگ هفتم هم شرایط کاملا مشابه لیگ امسال تجربه کرد و دقیقا مثل امسال در ۱۳ هفته ابتدایی ۸ برد ، ۵ مساوی بدون شکست، ۲۹ امتیاز کسب کرد و پس از آن هم تا این دوره لیگ هیچ تیمی نتوانست چنین آماری را تکرار کند تا نوبت دوباره به خود پرسپولیسیها رسید.

برای پرسپولیس لیگ هفتم هم اندوختن امتیاز در هفته های نخست لیگ بسیار کلیدی بود این تیم در ادامه لیگ دچار اختلافات درون تیمی شد و ۶ امتیاز هم از مجموع امتیازات این تیم کسر شد ولی نهایتا این پرسپولیسیها بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند.

حال باید دید پرسپولیس مثل لیگ هفتم برای رسیدن به قهرمانی احتیاج به معجزه دقیقه ۹۶ دارد یا سرنوشت دیگری برای این تیم رقم خواهد خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاءالله قهرمانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج