اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسدی: با حمایت دایی به لژیونر شدن فکر می‌کنم

علی دایی بار دیگر توانست ستاره گمنامی را به فوتبال معرفی کند و به نظر می رسد رضا اسدی می تواند نقش پررنگی در آینده فوتبال ایران داشته باشد.

ورزش سه: زننده تک گل نفت تهران برابر گسترش فولاد که توانست بازی را برای شاگردان دایی به تساوی بکشاند، اولین تجربه لیگ برتر خود را در این فصل تجربه می کند. او که در ابتدای فصل به عنوان بازیکن تستی توانست نظر علی دایی را به خود جلب کند اکنون به یکی از مهره های اصلی قرمزپوشان تهرانی تبدیل شده است. رضا اسدی در خصوص بازی برابر گسترش فولاد گفت: بعد از گلی که دریافت کردیم به دنبال گل تساوی بودیم که به این مهم رسیدیم و بعد از آن هم موقعیت های خوبی داشتیم. در روزی که می توانستیم برنده نیز از زمین خارج شویم به تساوی رسیدیم و تلاش می کنیم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در ادامه گفت: روی پاس خوبی که اکبر صادقی ارسال کرد توانستم با ضربه سر گل بزنم. روی این ضربات تمرین کردیم و گل های زیادی به ثمر رساندم. در بازی با نساجی نیز همینطور گل زدم. تلاش می کنم اعتماد آقای دایی را پاسخ مثبت دهم و بازیکن موثری باشم.

اسدی که به عنوان بازیکن تستی توانست نظر دایی را به خود جلب کند در این رابطه گفت: من دو سه هفته بود در تمرینات نفت حضور داشتم. اینکه در تیمی که تست بدهی که سرمربی اش آقای دایی است برایم افتخار است. ایشان به من روحیه می داد و استرس ام را کمتر کرد و در شرایطی که نقل و انتقالات پایان یافته بود به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بستم و اکنون تمام توانم را به کار می گیرم تا جواب این محبت را بدهم. در سه بازی این فصل به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده‌ام. در جام حذفی هم این فرصت به من داده شد و تلاش می کنم انتظارات و خواسته های کادرفنی را برآورده کنم و در زمین بازی هم حمایت میشوم و از همه آنها ممنونم و امیدوارم در این فصل نتیجه خوب بگیرم.

وی ادامه داد: من بازیکنی هستم که سابقه لیگ نداشتم تنها به اعتماد آقای دایی نیاز داشتم که این مساله را در آقای دایی دیدم. ایشان قبل از این هم در پرسپولیس نشان داد اعتقاد و اعتماد ویژه ای به جوانان دارد و امیدوارم من نیز در تیمش بتوانم مدارج ترقی را طی کنم. افتخار می کنم مورد اعتماد و حمایت کادرفنی و بازیکنان تیم قرار دارم و این وظیفه ام را سنگین می کند تا فشار بیشتری به خودم وارد کنم تا این محبت را جبران کنم. جا دارد از آقای عزتی به عنوان هم تیمی و هم پستی ام نیز تشکر کنم که کمک زیادی به من می کنند و از تجربیاتش استفاده می کنم.

او در خصوص سقف آرزوهایش در فوتبال گفت: تلاش می‌کنم به چیزهای بزرگی برسم. رسیدن به هر نقطه‌ای نیاز به تلاش دارد و من سعی می‌کنم از نظر حرفه‌ای خوب تلاش و تمرین کنم و در کنار حمایت کادرفنی و بازیکنان دیگر به مدارج بالاتر برسم و اکنون به لژیونر شدن فکر می کنم و می دانم با حرف زدن چیزی مشخص نمی شود و باید بیش از هر چیزی تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج