اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۴۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت

پريموف براي دومين بازي پياپي در پرسپوليس فيكس شد و اتفاقا اين بار هم نمايش كم‌اثري برابر پديده مشهد ارايه داد.

بانک ورزش: پريموف براي دومين بازي پياپي در پرسپوليس فيكس شد و اتفاقا اين بار هم نمايش كم‌اثري برابر پديده مشهد ارايه داد. شايد اغراق نباشد اگر بگوييم خط حمله سرخ‌ها از زماني جان گرفت كه عليپور به ميدان آمد و با دويدن‌هاي بي‌امانش و نيز زدن ضربات سر اول، معادلات فاز هجومي را تغيير داد. عليپور اگرچه افت كرده، اما همچنان با جست‌وخيز و پرس فردي‌اش مقابل دروازه رقبا روي بازي تيمي پرسپوليس تاثيرگذار است. او روي گل كليدي دقيقه آخر به پديده هم ضربه سر اول را زد و سومين پاس گل اين فصلش را داد. مسلما حضور چنين بازيكني مي‌تواند از بازي پريموف اثرگذارتر باشد.

الان ممكن است خيلي‌ها از كساني كه اين دو بازيكن اوكرايني را به پرسپوليس دادند و حالش را بردند(!) شاكي باشند، اما ما مي‌خواهيم از آنها تشكر كنيم كه به همين اندازه بسنده كردند و قيد انتقال اوكرايني سوم را زدند! اگر يادتان باشد قرار بود يك گلر اوكرايني ۱۷ساله كه سابقه خاصي هم در ليگ كشورش نداشت به عنوان دروازه‌بان ذخيره جذب شود. او حتي به تهران آمد و چند جلسه هم تمرين كرد و بعد رفت. معلوم نيست اگر او به جاي رادوشوويچ جذب شده بود، با اين وضعيت مصدوميت بيرانوند پرسپوليسي‌ها الان كجاي جدول بودند؟ حداقل حسن برانكو اين بود كه در آن زمان روبه‌روي اين انتقال ايستاد و دروازه‌بان باتجربه‌تري را به عنوان ذخيره بيرانوند جذب كرد. شايد اگر مربي كروات در برابر انتقال يانسكي و پريموف هم چنين موضعي داشت، الان وضع پرسپوليس حداقل روي نيمكت ذخيره‌ها بهتر از اين بود. به هر حال از آنجا كه بهتر است نيمه پر ليوان را ببنيم، از دوستان عزيزمان قدرداني مي‌كنيم كه اوكرايني سوم را نياوردند و احتمالا كمي هم ضرر كردند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا شما چرا اینقدر مخالفید دوتا از بهترین بازیکنان تاریخ اوکراینو ترکاشوند به ایران اورده چرا اینقدر اذیتش میکنید بدکاری کرده به فکر افزایش وزن نیمکت پرسپولیس بوده؟ببینین الان وزن نیمکت چقدر رفته بالا پس ترکاشوند مچکریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج