اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۳۰۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مایلی‌کهن: رحمتی باید از استقلالی‌ها عذرخواهی کند

منصوریان مدعی شد که برای اختلافی که با رحمتی پیدا کرده است با مایلی‌کهن تماس گرفته و از او مشاوره گرفته است.

ایران ورزشی: منصوریان مدعی شد که برای اختلافی که با رحمتی پیدا کرده است با مایلی‌کهن تماس گرفته و از او مشاوره گرفته است. مایلی‌کهن هم ضمن تایید حرف‌های سرمربی استقلال در این ارتباط گفت:«حرف آقای منصوریان درست است و ما تلفنی گفت و گو کردیم. اینها عزیزان من هستند و افتخار داشتم که در مقطعی خدمتشان باشم. در این سال‌ها نیز ارتباطمان قطع نشده بود. افرادی چون منصوریان، دایی، گل محمدی، خداداد، خاکپور، استیلی و... همگی جزو مربیان خوب این مملکت هستند. آنها در مقطعی به عنوان بازیکن در فوتبال ایران رنسانس ایجاد کردند و نقش اول بودند. حالا هم در زمینه مربیگری نقش اساسی را ایفا می‌کنند.»

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌هایی به منصوریان داشته است گفت: «آنچه که به ذهنم می‌رسید به او گفتم و مواردی را هم پیشنهاد دادم البته طبعا منصوریان خودش آگاه است و من هم می‌دانم که به کارش علاقه زیادی دارد. باید به او فرصت بدهند. من شک ندارم که علیرضا منصوریان موفق خواهد شد.» سرمربی ملوان درباره اینکه با منصوریان درباره رحمتی صحبت کرده است گفت: «اولا موارد مختلفی را مطرح کردیم و من گفتم که محکم پای اصول خود بایستد. درباره مهدی رحمتی هم صحبت کردیم. به نظر من رحمتی بازیکن بزرگی بوده و هست برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و فوتبال ایران هم برای او زحمات زیادی کشیده است. همه ما دچار اشتباه می‌شویم اما باید اشتباه مان را بپذیریم اگر اشتباهمان را بپذیریم همه چیز حل می‌شود. آقای رحمتی هم نه از شخص خاصی بلکه از مجموعه بزرگ استقلال عذرخواهی کند. این توصیه من به رحمتی است. خودش می‌داند که من چقدر دوستش دارم. او باید از مجموعه بزرگ استقلال، از مربیان این تیم عذرخواهی کند و مطمئن باشد با این کار نه تنها کوچک نمی‌شود و از ارزش‌هایش کم نمی‌شود بلکه بزرگ هم خواهد شد. او همواره به بنده لطف داشته و حتی به مناسبت‌های مذهبی برایم پیامک می‌فرستد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      یکی نیست بگه تو خودت کی هستی نصف بی احترامی تو فوتبال ایران از تو اموزش دیده

    • جانعلی

      بچه ها،نظرتون در مورد تمشک طلایی چیه؟

    • بدون نام

      یکی نیسته ک به گه به توچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج