۴۵۱۵۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مظفری: اخراج بازیکن نفت اشتباه بود

داور سابق بین المللی فوتبال ایران گفت: اخراج بازیکن نفت تهران اشتباه بزرگ داور بود.

خبرگزاری فارس: نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی نفت تهران و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی سنگینی بود. داور در دقیقه ۳۴ به اشتباه به سود تیم نفت خطا اعلام کرد و این خطا باعث شد که یک موقعیت از سپاهان گرفته شود. پنالتی که در اواخر نیمه اول به سود نفت اعلام شد کاملا درست بود. دروازه‌بان تیم سپاهان هم نباید اخراج می‌شد و کارت زرد برای او کفایت می‌کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین اشتباه داور در نیمه دوم رخ داد و جایی که به توحید غلامی بازیکن تیم نفت کارت زرد دوم را نشان داد و او را از میدان اخراج کرد. اخراج این بازیکن کاملا اشتباه بود. خطای او مستحق دریافت کارت زرد دوم نبود.

این کارشناس داوری در مورد پنالتی سپاهان که جنجالی شد، گفت: پنالتی که برای سپاهان اعلام شد هم کاملا درست بود و بازیکن تیم نفت پای بازیکن تیم سپاهان را در محوطه جریمه زد.

مظفری در مورد اخراج علی دایی از روی نیمکت تیم نفت گفت: با اعتراض‌هایی که علی دایی در کنار زمین انجام داد برای داور راهی جز اخراجش باقی نگذاشت و اخراج سرمربی تیم نفت هم کاملا درست بود. نقطه ضعف داور در این بازی اعتراض‌های زیادی بود که در نیمه اول بازیکنان به او انجام دادند و بنیادی‌فر در نیمه اول به این اعتراض‌ها واکنش شدیدی نداشت و در نتیجه نیمه دوم وضعیت برای او سخت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرج

      من داور نیستم،ولی در صحنه آهسته کاملا مشخص بود که بازکن سپاهان پاشو گیر انداخت به پای مدافع نفت و اصلا پنالتی نبود.حرکات آقای دایی نیز بسیار سطح پایین و بیکلاس بود .همان بهتر که پنالتی گل میشد و دایی به گفته خودش فوتبال را برای همیشه کنار میگذاشت

    • ایرج اشکاری

      دایی مربی و اسطوره بزرگ ما ایرانیاست و همین بزرگی او باعث شده که خیلی به او حسادت و بهش ضربه بزنن .اینو میگم که کیسه کشا بدونم جام حذفی مال دایی هستش و شما به فکر تیم خودتون باشین که شدیم جعبه سرگرمی لیگ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج