adexo3
۴۵۱۶۲۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش کامرانی‌فر به اتفاقات دیدار سپاهان - نفت

رئیس دپارتمان داوری به اتفاقات داوری دیدار جنجالی سپاهان و نفت تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر درباره بازی سپاهان - نفت تهران و داوری این دیدار که بر عهده موعود بنیادی‌فر بود، گفت: بازی سپاهان - نفت تهران به دقت مورد ارزیابی دپارتمان داوران قرار گرفت و باید بگویم تمام تصمیمات داور مسابقه مطابق با نص صریح قانون بود و جا دارد به تیم داوری این مسابقه تبریک بگویم که ۱۰۰ دقیقه تسلیم فشار جو بیرونی نشده و روز پر فروغی را برای جامعه داوری رقم زدند.

وی ادامه داد: پنالتی برای تیم نفت به درستی اعلام شد، زیرا دروازه‌بان سپاهان با خروج خود با بی‌پروایی مرتکب خطا شد، اما چون رقابت بر سر تصاحب توپ بین دروازه‌بان سپاهان و مهاجم نفت اتفاق افتاد، طبق قانون جدید فیفا اخطار برای دروازه‌بان تیم سپاهان کافی بود. همچنین اخطار دوم بازیکن تیم نفت به علت جلوگیری از حمله حریف به درستی داده شد. پنالتی تیم سپاهان نیز به علت پشت پا زدن مدافع تیم نفت به درستی اعلام شد و داور کاملاً به صحنه نزدیک بود.

رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد: سرمربی محترم تیم نفت به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین با تصمیم درست تیم داوری از محوطه فنی اخراج شد و اخراج مدافع تیم سپاهان به علت زدن ضربه سر به صورت مهاجم نفت، کاملاً قانونی بود. مهاجم تیم نفت هم به علت تأخیر در شروع مجدد بازی در این صحنه کارت زرد گرفت که چون کارت زرد دوم بود به درستی اخراج شد.

در این دیدار توحید غلامی و عباس بوعذار دو بازیکن نفت، علی دایی سرمربی نفت و شجاع خلیل‌زاده، مدافع سپاهان از بازی اخراج شدند. این اتفاقات باعث جنجالی شدن بازی در دقایق پایانی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی دایی عادت کرده تو بازی حساس هوچی گیری دربیاورد و بازی را به حاشیه ببره

    • رام

      آقای کامرانی فر عزیز که به گفته افتخار داوری هستین برای بقای سمت و بدست اوردن پول بیشتر شرف و وجدان خودرا به تاج و کفاشیان نفروشین و خوش خدمتی نکنید.
      روزی میرسد که این پست را از دست میدین اون موقع واویلاست که برا سر پوشی اشتباهاتتون همچون شاه حسینی به تته پته میفتین و ....

    • ژکس

      شعور مخاطب زیر سوال نبرید
      اخه اون پنالتی درست بود !؟؟
      واقعا هیچ سوادی نداری الکی شدید کارشناس
      به بچه 2 ساله نشون بدی متوجه میشه پنالتی نبود
      مشکل اینجاست که تو ایران هیچ قانونی نیست که شما ازش بترسید و درست قضاوت کنید
      ولی خدا جای حق نشسته بود

    • بدون نام

      واقعا متاسفم واسه فوتبال ایران اون داور نبود داوار بود خخخخخ

    • دوست

      همه چی آرومه،شما چقد خوبین!! اصلا امکان نداره شما اشتباه کنید!! مگه میشه مگه داریم!!! شما و تیم داوریتون از بهترین ها و بی اشتباه ترین ها هستین!! بقیه مردمم کورن نمیفهمن!! شما میفهمی!!! ینی همه مار کردین تا سپاهان(مافیای اصفهانی) بره بالا..و بازم علی دایی مثل مرد وایستاد..کاش شمام یکم شرف و غیرت داشتین و خود فروش نبودین..ودرکل بشینید تو برف تا خنک شین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج