اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۱۷۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرپرست پرسپولیس حق امضا ندارد؟

طاهری در شمال، ترکاشوند در دبی

در شرایطی که سرپرست باشگاه پرسپولیس با حمایت وزارت ورزش به سر کار خود در پرسپولیس برگشت اما گفته می شود موانع ادامه همکاری او با این باشگاه برطرف نشده است.

وبسایت نود: پس از آن که علی اکبر طاهری به دلیل مشکل بازنشستگی و بلاتکلیفی یک روز بر سر کار خود در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد مدیران این باشگاه روز چهارشنبه به دیدار نصرالله سجادی در وزارت ورزش رفتند و وزارت ورزش حمایت خود از ادامه فعالیت طاهری در پرسپولیس را اعلام کرد.

سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه ابراز امیدواری کرد «موانع» فعالیت طاهری در پرسپولیس برطرف شود تا مطابق نظر وزارت ورزش این مدیر بتواند به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

در این میان و پس از آن که همگان تصور می کردند مشکل حل شده است طاهری به باشگاه پرسپولیس رفته و اعلام کرد امیدوار است مشکلات فعالیت او در پرسپولیس رفع شود. گفته می شود مشکل طاهری منع قانونی او برای مدیریت در باشگاه دولتی پرسپولیس پس از بازنشستگی است.

گفته می شود سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته و امروز(جمعه) شمال کشور بوده است ومحمدعلی ترکاشوند هم به دبی سفر کرده است و آن طور که به نظر می آید مدیران پرسپولیس با شرایط موجود که تکلیف خودشان مشخص نیست چندان انگیزه ای برای فعالیت در نقل و انتقالات ندارند.

طاهری به دنبال دریافت مجوز و ابلاغ کتبی از سوی وزارت ورزش است تا بتواند به فعالیت خود به عنوان سرپرست باشگاه ادامه دهد. در شرایط فعلی سرپرست پرسپولیس حق امضا ندارد و همین مانع بزرگی برای فعالیت های او است.

طبق قانون و مصویه هیئت دولت بازنشستگان حق فعالیت در سمت های دولتی را ندارند و از آنجا که باشگاه پرسپولیس یک باشگاه دولتی محسوب می شود فعالیت طاهری برخلاف قانون است و سازمان بازرسی کل کشور براساس تاکید دولت به دنبال اجرای صحیح و کامل این قانون است.

همین قانون باعث کنار رفتن مدیرانی همچون بهروان و کاظمی از سازمان لیگ شده و این افراد در حال حاضر به عنوان مشاور در سازمان لیگ به کار خود ادامه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج