adexo3
۴۵۶۱۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار هوینس به بازیکنان خارجی بایرن مونیخ

مدیر باشگاه بایرن مونیخ به بازیکنان خارجی این تیم هشدار داد در صورتی که اقدام به یادگیری زبان آلمانی نکنند، از سوی باشگاه جریمه خواهند شد.

وب سایت نود: قهرمان چند فصل اخیر بوندسلیگا طی سال های اخیر برخی بازیکنان نظیر داگلاس کاستا یا رناتو سانچز را جذب کرده است که در یادگیری زبان آلمانی با مشکلاتی مواجه بوده اند.

اولی هوینس مدیر بایرن مونیخ معتقد است که صحبت کردن به زبان آلمانی عامل بسیار حیاتی برای ایجاد اتحاد و یکپارچگی در تیم به حساب می آید؛ اولی هوینس در گفتگو با Sport Bild در این خصوص اظهار داشت:

بازیکنان تیم باید به زبان آلمانی صحبت کنند. اصلاً خوب نیست که بازیکنی نتواند در مکالمات و گفتگو با دیگران مشارکت کند. اگر بازیکنی می خواهد عضو این باشگاه باشد و با دیگر اعضای باشگاه اتحاد داشته باشد، باید زبان آلمانی یاد بگیرد. اگر فردی در باشگاه ما زبان آلمانی بلد نباشد، این یعنی اینکه آن شخص از بایرن مونیخ فقط به عنوان وسیله ای برای پیشرفت شخصی استفاده می کند. اخیراً این مسئله خیلی مورد توجه قرار نگرفته و اهمیت چندانی به آن داده نمی شود. از این پس دیگر هیچ بازیکنی نباید فقط به زبان فرانسه یا پرتغالی صحبت کند.

هشدار هوینس به بازیکنان خارجی بایرن مونیخ

هوینس با اشاره به کارلو آنچلوتی به عنوان یک نمونه بارز و بسیار خوب، به ستارگان غیرآلمانی تیمش هشدار داد که برای یادگیری زبان آلمانی دست به کار شوند. وی در ادامه افزود:

زمانی که فرانک ریبری به اینجا آمد، ابتدا بایرن مونیخ را به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف شخصی تلقی می کرد. اما بعدها به خوبی اهمیت باشگاه را درک کرد و زبان آلمانی را یاد گرفت. باید از همین مسیر حرکت کرد و به جلو رفت. صحبت کردن به زبان آلمانی باید به عنوان یک قاعده کلی در تیم نهادینه شود. در غیر اینصورت، افراد خاطی جریمه می شوند. این ساده ترین راه برای رسیدن به هدف و موفقیت می باشد. کارلو آنچلوتی می تواند نمونه بسیار خوبی برای برخی از بازیکنان باشد. من واقعاً تحت تأثیر او قرار گرفته ام. برقراری ارتباط برای مربی تیم امر بسیار مهمی است زیرا نشان می دهد که برای رسیدن به خواسته هایتان چه توانایی هایی دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج