adexo3
۴۵۶۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لام: هنوز با بازی مدنظر آنچلوتی فاصله داریم

بایرن مونیخ دور اول بوندس لیگا را با صدر نشینی به پایان رساند اما فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ می گوید که در نیم فصل دوم باید بهتر کار کنند.

وبسایت نود: پس از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی بایرن مونیخ در هفته های ابتدایی بوندس لیگا به مشکل خود اما کم کم بازیکنان توانستند با روش و سیستم بازی مد نظر این مربی هماهنگ تر شوند. کایپتان بایرن مونیخ در مصاحبه با وب سایت رسمی بوندس لیگا این صحبت ها را تایید می کند اما می گوید که تیم در حال پیشرفت است.

رسیدن تیم به تعادل:

در سه سال اخیر، ما با مالکیت بالا بازی می کردیم. زمانی که حریف ما توپ را در اختیار داشت، ما با شدت آن ها را تحت فشار و پرس قرار می دادیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن توپ را از آن ها پس بگیریم. اکنون زیر نظر آنچلوتی، با صبر و حوصله بیشتری بازی می کنیم، اما هنوز باید بیشتر یاد بگیریم. زمانی که حریف برای مدت زمان زیادی توپ را در اختیار می داشت ما کمی ناراحت می شدیم که چرا ما نباید توپ را در اختیار داشته باشیم. در این روش جدید، ما برخی اوقات با سرعت حمله می کنیم، برخی اوقات عقب می نشینیم، به حریف اجازه می دهیم توپ را در اختیار داشته باشد، به آن ها اجازه حمله و شوت زنی می دهیم و سپس سریعا ضد حمله را تدارک می بینیم. ما هنوز باید روی این سیستم و روش بازی کار کنیم.

رقیبان برای کسب قهرمانی:

من در تیم دورتموند کیفیت بالایی را می بینیم، اما آن ها در دور اول امتیازاتی را از دست دادند، چیزی که باعث تعجب من شد. لایپزیگ در بالای جدول ایستاده است، اما باید در نظر داشت هنوز به نیمه فصل نرسیده ایم، راهی طولانی در پیش است. باید ببینیم بعد از ۵ یا ۱۰ بازی آینده چه تیم هایی در بالای جدول حضور دارند.

۲-۴-۴ یا ۱-۳-۲-۴؟

توانایی بازی با سیستم های مختلف بسیار خوب است. در بخش هایی از دور اول، ما با ۳ هافبک میانی بازی می کردیم، برخی اوقات با دو هافبک میانی و یک بازیکن در پست ۱۰ و جلوتر از این دو بازیکن. گاهی اوقات ۲-۴-۴ بازی می کردیم. اینکه چه شیوه ای بهتر جواب می دهد به سبک بازی حریف و سبک بازی بازیکنانی که در زمین حضور دارند بستگی دارد. در تمرین باید با همه این سیستم ها کار کنید. اگر ما بخواهیم یک شبه به دفاع ۳ نفره روی بیاوریم به مشکل خواهیم خورد، و نباید از آن استفاده کنیم.

کارلو آنچلوتی:

با هر تغییر مربی، شما به کمی زمان نیاز دارید. اما بعد از گذشت چند هفته، این دیگر یک مسئله نیست. در تابستان ما با هم در اردوی امریکا شرکت کردیم و همدیگر را به خوبی شناختیم. بزرگترین چالش ما در تابستان این بود که بازیکنان کم کم و بعد از پایان یورو به تیم اضافه شدند.

لام: هنوز با بازی مدنظر آنچلوتی فاصله داریم

جلسات تمرینی آنچلوتی:

در تمرینات من تفاوت چشم گیری با گذشته نمی بینم. درست همانند زمان پپ گواردیولا بیشتر تمرکز در تمرینات روی توپ قرار دارد. من فکر می کنم این امر امروزه یک چیز طبیعی باشد. البته آنچلوتی با خود شخصیتش را به تمرینات اضافه کرده و مانند هر مربی دیگری رویکردهای خاص خود را دارد. برخی از مربیان آرام تر هستند، برخی هم زیاد در تمرینات دخالت می کنند.

رویکرد کاپیتان در تمرینات:

برای من اینکه همیشه همه چیز در تیم رو به جلو حرکت کند بسیار مهم است، همیشه در بازی های تیمی در تمرین هم برد می خواهم. هیچ چیزی در این رابطه تغییر نکرده است. من همچنین بخشی از نقشم به عنوان کاپیتان را در تمرینات انجام می دهم. چیزی که در حال حاضر تغییر کرده است جلسات ریکاوری است، اکنون این جلسات بیشتر شده اند. در آغاز فوتبالم، ماساژ گرفتن بازیکنان جوان با اخم کردن بازیکنان مسن تر همراه می شد. اکنون و با رسیدن به یک سن خاص بدن من آینده را هم در نظر داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج