اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۴۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رادوشوویچ: ناراحتم اما نیمکت نشین بهترین گلر ایرانم

دروازه بان پرسپولیس گفت: هر بازیکن حرفه ای از نیمکت نشینی و بازی نکردن ناراحت خواهد بود اما من در بزرگترین تیم ایران و آسیا بازی می کنم واین اتفاق کوچکی نیست.

کاپ: بوژیدار رادوشوویچ دروازه بانی که در نبود بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بود و نمایش خوبی هم داشت اما با بازگشت گلر ملی پوش، بار دیگر نیمکت نشین شد. با این حال او از وضعیتش در پرسپولیس راضی است و همتایش را ستایش می کند.

*چه خبر رادو. این روزها چه می کنی؟

این روزها بد نمی گذرد. تمریناتم را به صورت منظم دنبال می کنم. در شرایط خیلی خوبی به سر می برم و آماده هستم تا کادر فنی به من فرصت دهد.

*پرسپولیس که حسابی اوضاعش خوب است و در صدر جدول رده بندی به سر می برد.

بله. همینطور است. خوشبختانه با ۶ امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. تیم ما خیلی خوب و هماهنگ کار می کند. با تمریناتی که داریم هفته به هفته بهتر می شویم و پیشرفت می کنیم. ما بهترین بازیکنان را در تیم مان داریم. من فکر می کنم که ما می توانیم قهرمان شویم و خیلی به این مساله خوشبینم. به نظرم حق پرسپولیس در این فصل، فقط قهرمانی است. نتایج و بازی های ما این مساله را نشان می دهد. همه در شرایط ۱۰۰ درصدی هستیم.آقای برانکو هم یک مربی فوق العاده است. آقایان مارکو و پانادیچ هم حسابی حرفه ای هستند و کارشان را به خوبی انجام می دهند.

*هفته اینده یک بازی حساس مقابل تراکتورسازی دارید. تیمی که جدی ترین رقیب تان در مسیر قهرمانی به شمار می آید.

قطعا بازی فوق العاده حساس و سختی خواهد بود. این مسابقه می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. ما در خانه و در ورزشگاه آزادی و جلوی هوادارانمان بازی می کنیم و این یک متیاز خیلی خوب است که می آیند و استادیوم را پر می کنند. ما از تراکتور بهتر هستیم و بازیکنان بهتری داریم. یکشنبه سه امتیاز برای ما خواهد بود.

*گل زدن و بردن پرسپولیس در این هفته ها خیلی سخت و شاید غیر ممکن شده است. تو اینطور فکر می کنی؟

بله. ما خیلی خوب بازی می کنیم. خیلی انگیزه داریم و تشنه پیروزی هستیم. همه تیمهایی که می خواهند در برابر ما بازی کنند انگیزه دو برابر دارند اما بازهم این پرسپولیس است که برنده می شود. اگر ما بتوانیم در همین مسیر و در همین جاده به کارمان ادامه دهیم قطعا در پایان فصل با هواداران زیادمان قهرمانی را جشن می گیریم.

*چند بازی خیلی خوب انجام دادی اما با بازگشت بیرانوند دوباره به نیمکت رفتی.

من ۵ بازی در لیگ انجام دادم. از عملکردم خیلی راضی بودم و بسیار از خودم مطمئن بودم و حس فوق العاده ای داشتم. چند بازی هم گل نخوردم. با بازگشت بیرانوند دوباره نیمکت نشین شدم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و به تصمیم سرمربی احترام می گذارم. منتظر می مانم تا در آنیده دوباره شانس به من رو کند. الان مهمترین مساله بازی کردن یا نکردن من نیست. پر اهمیت ترین چیز، موفقیت پرسپولیس وباشگاه است. ما باید تمام بازی های پیش رو را ببریم تا به هدفمان برسیم.

*اما قطعا از نیمکت نشینی راضی هستی...

قطعا. هر بازیکن حرفه ای از نیمکت نشینی و بازی نکردن ناراحت خواهد بود اما من در بزرگترین تیم ایران و آسیا بازی می کنم واین اتفاق کوچکی نیست. در تیمی هستم که بهترین دروازه بان ایران در آن حضور دارد که هر هفته بهترین نمایش ممکن را دارد. پس منتظر می مانم تا دوباره شانسی به من داده شود.

*از بیرانوند و رابطه ات با او بگو. بازگشت فوق العاده ای داشت و در ۵ بازی اخیر ۵ کلین داشته است.

ما رابطه خوبی داریم و همدیگر را درک می کنیم. او یک هم تیمی خوب برای من است. او مطمئنا بهترین گلر ایران است و در این مساله شکی نیست. او استایل خیلی خوبی دارد و بسیار مهارت بالایی دارد.

*آقای پانادیچ گفته که بیرانوند بهترین دروازه بان اسیا به شمار می رود. تو چه نظری داری؟

من بقیه گلرهای آسیا را دقیق نمیشناسم اما در بین دروازه بان های ایرانی، بدون تردید علیرضا از همه بهتر است. صد در صد در این باره مطمئن هستم.

*پرسپولیس در این فصل رکوردهای جالبی بر جای گذاشته است. ۱۴ کلین شیت و دریافت تنها ۵ گل. تو برای خودت چقدر سهم قائل هستی؟

من ۵ بازی در لیگ انجام دادم و سه کلین شیت داشتم اما کل تیم و مخصوصا مدافعین ما یعنی ماهینی، محرمی، ربیعی خواه، پلی یانسکی،سید جلال، انصاری نقش بسیار مهمی در این رکوردها داشتند. من هم در این بین سهیم هستم. بدون هر یک از ما شاید هیچ کدام از این رکوردها و کلین شیت ها به ثبت نمی رسید. ما در هر بازی ۱۰۰ درصد توانمان را می گذارم و تیم بسیار یکدستی داریم و همه کارشان را به خوبی انجام می دهند.

*بازی های لیگ قهرمانان اسیا نزدیک است. چقدر برای خودت شانس قائلی که در این مسابقات با توجه به فشردگی رقابت ها به میدان بروی؟

قطعا من آماده هستم تا هر لحظه ای که کادر فنی و آقای برانکو تشخیص بدهند در درون دروازه قرار بگیرم. حالا می خواهد در آسیا باشد یا در لیگ. در گروه خیلی سختی قرار داریم. هم نماینده عربستان و هم نماینده قطر خیلی قدرتمند هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و می خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم. باید ابتدا تمرکزمان روی این مساله باشد و مطمئنا اگر همینگونه که در لیگ بازی می کنیم؛ آنجا هم کار کنیم به هدفمان می رسیم.

*با کدام بازیکن پرسپولیس توانستی در این مدت رابطه بهتری برقرار کنی؟

در تیم ما اتمسفر خیلی خوبی وجود دارد. همه باهم رابطه خوبی دارند. من هم با همه رابطه خوبی برقرار کردم و بازیکن خاصی مدنظر من نیست. ما همه با هم دوست هستیم و در کنار هم رقابت می کنیم.

*از رابطه ات با هواداران پرسپولیس و بگو و آنها را توصیف کن.

من فکر می کنم ما در همه بازی ها میزبان هستیم. چه آنها که در آزادی بازی م کنیم و چه آنها که در شهرهای دیگر برگزار می کنیم. هواداران ما هیچ وقت تنهایمان نمی گذارند. آنها واقعا خوب هستند. به ما روحیه می دهند و قدرت خاصی به تیم می دهند. اگر بازیکنی خوب بازی نکند حمایتش می کنند تا با قدرت برگردد. با این هواداران همه چیز ممکن است. بهترین حامی ما در این روزها این هوادارانی هستند که واقعا نمونه هستند.

*با شرایط کنونی دوست داری فصل بعد هم در پرسپولیس بمانی یا خیر؟

من از بودن در پرسپولیس خوشحالم و رضایت دارم. در بزرگترین باشگاه ایران بازی می کنم. وظیفه من این هست که هر وقت به میدان رفتم بهترین بازی ام را انجام دهم. امیدوارم در آینده بهترین نمایش ممکن را داشته باشم و بیشتر به میدان بروم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج