adexo3
۴۷۵۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: استقلال نباید مقابل السد اشتباه کند

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه لیگ قهرمانان جای اشتباه برای تیم‌های ایرانی نیست، گفت: السد یک تیم حرفه‌ای است و استقلال نباید مقابل این تیم دچار اشتباه شود.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی‌زاده در خصوص دیدار آبی‌پوشان تهرانی برابر السد قطر گفت: استقلال بازی سختی را مقابل السد خواهد داشت. این تیم قطری کاملاً حرفه‌ای است و از بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برد و می‌خواهد با هزینه‌ای که کرده، مقابل استقلال بازنده نباشد و به دور بعد صعود کند.

وی تأکید کرد: استقلال در هفته‌های گذشته بازی‌های قابل قبولی داشته و نتایج خوبی کسب کرده و با حمایت هوادارانش می‌تواند از اشتباه تیم‌های بالانشین استفاده کرده و خود را به صدر جدول نزدیک کند.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر با اتکا به جوانان بی‌ادعایشان، پیروزی‌های خوبی به دست آورده‌اند اما دیدار برابر السد بسیار سخت و حساس است و منصوریان باید ترکیبی از بازیکنان جوانان و باتجربه را به میدان بفرستد. باتجربه‌های تیم در مواقع حساس می‌توانند بازیکنان جوان را حمایت کرده و به آنها آرامش داده زیرا کمک آنها می‌تواند کم‌تجربه‌ها را در این بازی‌ حساس از استرس دور کند.

فنونی‌زاده گفت: سه‌شنبه هواداران نباید استقلال را تنها بگذارند، حضور پررنگ آنها در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوبشان می‌تواند قوت قلبی برای بازیکنان شود و باعث انگیزه مضاعف برای بازیکنان جوان باشد.

وی در ادامه افزود: کادر فنی باید چند دیدار اخیر السد را به خوبی آنالیز کرده و چندین بار نقاط قوت و ضعف بازیکنان حریف را یادآوری کند تا استقلالی‌ها با شناخت کامل به مصاف حریف بروند.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان دو بازی حساس را برابر السد و پرسپولیس خواهند داشت و اگر بتوانند مقابل السد به پیروزی برسند، با روحیه‌ای خوب به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج