اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۵۴۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مراقب نارنجک های دستی در بازی فردا باشید

این روزها که فیفا مدام حکم می دهد و ایران در فوتبال با کشور های عربی مشکل میزبانی دارد در دیدار استقلال و السد باید مردم و مسئولان مراقب نارنجک های دستی باشند.

خبرگزاری مهر: وسط بگیر و ببندهای فیفای خشمگین و مدیران ناکاربلد فوتبال ایران، دیدار بین المللی استقلال با السد قطر از راه رسیده و البته خبر جدیدی هم شنیده شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به دلیل بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ۱۰ هزار دلار باید جریمه بدهد چرا که زمین آزادی را هم باید دو روز قبل به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل می داد و کیست که نداند استادیوم آزادی ورزشگاه اختصاصی استقلال نیست که اختیار آن را داشته باشد و آن را طبق معاهدات به نماینده کنفدراسیون تحویل بدهد اما نکته این مقال این نیست بلکه آنست که:

وسط خشم فیفا و کنفدراسیون آسیا که در حال محروم کردن و جریمه کردن است، دیدار استقلال با السد قطر مراقبت ویژه ای می خواهد. در این دیدار باید نگران پرتاب نارنجک ها باشیم که می تواند خیلی سریع نماینده کشور ما و حتی نمایندگان دیگرمان را از بازی های خانگی محروم کند.

در جنگ فوتبالی که بین ایران و عربستان و دیگر کشورهای عربی وجود دارد هم آنها بهانه جو هستند و هم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا. با توجه به اینکه در بسیاری از دیدارهایی که در این تاریخ ها برگزار می شود با نارنجک های صوتی همراه هستند و باز با توجه به این که این روزها فیفا هم روی خوش به فوتبال ایران نشان نمی دهد، مردم و رسانه ها و باشگاه ها و فدراسیون را باید توجه دهیم به این اتفاق که پیش از این هم با تذکرات جدی و محرومیت های واقعی فوتبال ایران را مواجه کرده است.

به نظر می رسد هم مردم و هم مسئولان اگر می خواهند همراه فوتبال در دنیا باشیم برخی سهل انگاری ها را پایان بدهند چون تک تک این سهل انگاری ها تبعاتی دارد که امروز می بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نندلزید داداشیا نندازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج