اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۴۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورکیانی: «الفتح» تفاوتی با حریفان دیگر ندارد

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان،‌ گفت: الفتح عربستان یا هر حریف دیگری برایمان فرقی نمی‌کند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم.

خبرگزاری فارس: علی پورکیانی در مورد مشخص شدن الفتح عربستان به عنوان چهارمین تیم گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا،‌ گفت: دیگر فرقی نمی کند با کدام تیم‌ها باید روبرو شویم. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جنگی است که باید در تمام آن‌ها با همه توان در میدان حاضر شویم. الفتح و هر تیم دیگری فرقی نمی‌کند باید برای برد به میدان برویم.

وی افزود: جا دارد به استقلال بابت پیروزی مقابل السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم. پیروزی بسیار خوبی بود بار دیگر غیرت مقابل پول به پیروزی رسید. جوانان ایرانی همشه چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در میدان ورزش نشان دادند وقتی پای غیرت وسط بیاید کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش و اینکه شاید این مسئله کارشان را در آسیا دچار مشکل کند، عنوان کرد: دیگر زمانی نیست که بخواهیم روی این مسائل ریز شویم. یکشنبه با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان جلسه داریم و در این موارد صحبت می‌کنیم. حریفان و تاریخ مسابقات ما به طور دقیق مشخص شده است. امیدوارم مسئولان استانی و فدراسیون همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا مشکلاتمان حل شود.

پورکیانی در مورد بحث جذب مارسیو مدافع برزیلی، خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات برای باشگاه ما به اتمام رسیده و جذب این بازیکن هم منتفی شد.

وی در مورد دیدار تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل صنعت نفت، گفت: دربی‌های خوزستان همیشه زیبا و جذاب است. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و بدون شک کار آسانی در پیش نداریم امیداوریم در این مسابقه بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج