اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۵۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورموسوی: می‌خواهیم با روحیه خوب به آسیا برویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم جدا از اینکه این بازی دربی است می‌خواهیم با روحیه خوب آماده آسیا شویم.

خبرگزاری فارس: سید سیروس پورموسوی در مورد بازی با صنعت نفت گفت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم جدا از اینکه این بازی دربی است می‌خواهیم با روحیه خوب آماده آسیا شویم.

وی افزود: صنعت نفت فوتبال بسته‌ای بازی می‌کند و در لایه‌های دفاعی متراکم و پرتعداد است. سعی می‌کنیم راه نفوذ را پیدا کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه نتوانستند جباروف را جذب کنند، افزود: برد دیروز استقلال به کل ایران مربوط است. از مسئولان استقلال گله دارم چرا که آنها به پیشنهادی که خودشان در مورد جباروف دادند اجازه ندادند فکر کنیم.

پورموسوی در مورد رویارویی با الفتح عربستان، اظهار داشت: یک نیمه از این بازی را دیدم. بچه‌های آنالیزمان روی این بازی کار می‌کنند. مهمترین مسئله در حال حاضر بازی مقابل صنعت نفت است و نباید از این مسابقه غافل شویم.

وی در مورد اینکه آیا تدبیری خاصی برای آسیا دارد، خاطرنشان کرد: ۳ آنالیزور داریم که یکی از آنها بعد از قرعه کشی روی لیگ قهرمانان آسیا متمرکز شده است. همچنین دستیار خارجی تیم در تیم های حوزه خلیج فارس کار کرده و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم.

پورموسوی در مورد مشکلات مالی تیمش، اظهار داشت:تلاش می کنیم تا شرایط تیم بهبود پیدا کند. هر موفقیتی نیاز به یک مقدمه دارد. ما برای اعزام به تهران جهت حضور در مسابقه با پیکان با مشکل روبرو هستیم. در تمرین ۲-۳ روز گذشته امکانات اولیه را هم نداشتیم. از کار شانه خالی نمی‌کنیم خودمان را جمع و جور می‌کنیم تا قوی ظاهر شویم و بتوانیم برای بازی بعدی به موفقیت برسیم. متاسفانه وعده‌ها عملی نشده است. نه ۴ میلیارد، نه واریز هفته‌ای ۲۰۰ میلیون یا ۴۰۰ میلیون تومان هیچکدام قطعی نشده است. ۴/۵ میلیارد از سال قبل بدهی داریم و امسال هم هزینه‌ تیم ۸/۵ میلیارد شده است. از ۱۳ میلیارد تومان تنها ۲/۵ میلیارد را گرفتیم. استاندار هم به ما لطف داشته اما مشکلات زیادی داریم. اسپانسر و بانک ملی که هیچ اقدامی نکردند که آنها هم باید به این موضوع ورود کنند. برای اعزام تیم به عمان نمی‌دانیم چه کنیم. برای بازی با پیکان به تهران می‌آییم و نمی‌دانیم آیا شرایط ماندن در تهران برای اعزام به عمان را داریم یا اینکه باید به اهواز بازگردیم و دوباره به تهران برویم و عازم عمان شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج