adexo3
۴۸۰۴۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورموسوی: نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:ما استقلال ایران هستیم ولی نگاه‌ها فقط به پایتخت هست و فقط به تیم‌های تهرانی می‌گویند نماینده ایران.

خبرگزاری فارس: سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست ۴ بر ۳ مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: من به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم که در این زمین ناهموار فوتبالی زیبا و جذاب ارایه کردند. به جلالی بابت برد تبریک می‌گویم از داور گلایه‌مند هستم زیرا بعد از گل‌های ما با حریف مهربانانه برخورد کرد و با هر برخورد بازیکنان ما کارت زرد نشان داد. نبود هر بازیکن ما می‌تواند در لیگ برای ما مشکل‌ساز شود.

وی ادامه داد: وقتی داور در دقیقه 20 به خاطر تمارض به بازیکنان ما کارت زرد نشان می‌دهد انتظار داشتیم در بقیه موارد هم با دید مثبت نگاه می‌کرد ما به پیکان باختیم و شکست را می‌پذیریم و امیدوارم که بتوانیم بازیکنان را جمع و جور کنیم تا در آسیا خوب بازی کنیم.

وی در مورد وضعیت دانیال ماهینی گفت: آخرین خبر را از او نداریم و نمی‌دانیم او کجاست و چه وضیعتی دارد و ضربه شدیدی خورد و جالب بود که هیچ کدام از داوران و کمک‌ داوران این صحنه ضربه زدن به بازیکن ما را ندیده‌اند. انتظار داشتیم داور در این صحنه محکم‌تر برخورد می‌کرد.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت مالی باشگاه گفت: ما امروز باخته‌ایم و اگر حرفی بزنیم می‌گویند بهانه جویی می‌کند، با این حال نمی‌دانیم می‌توانیم به عمان اعزام شویم یا نه، فدراسیون هم اعلام کرده نمی‌تواند به ما کمک کند و با این شرایط اگر نرویم بهتر است ما استقلال ایران هستیم ولی نگاه‌ها فقط به پایتخت هست و فقط به تیم‌های تهرانی می‌گویند نماینده ایران. بازیکنان ما با غیرت و تعصب باشرف بازی کردند و با بازیکنان با دل و جان برای تیم بازی می‌کنند و من شرمنده آنها هستم.

پورموسوی در مورد اینکه در صورت حاضر نشدن در لیگ قهرمانان آسیا جریمه مالی سنگینی می‌شوید، اظهار داشت: بله اگر نرویم بعد بین‌المللی دارد و من به عنوان مربی وظیفه‌ام آماده سازی تیم است و روز ۳۰ ام باید به عمان برویم و اگر نتوانیم تا دو سه روز دیگر پول بلیت و ویزا را بدهیم نمی‌توانیم به عمان برویم. انتظار داریم که از ما حمایت می‌کردند و باید نگاه ملی به تیم ما داشته باشند. اول فصل ۴-۵ بازیکن رفتند تیم را جمع کردم در نیم فصل هم ۴-۵ بازیکن رفتند بازهم تیم را جمع کردیم. هنوز پاداش قهرمانی لیگ رانگرفته‌ایم نمی‌دانم قهرمانی اصلا پاداش دارد یا نه و از مسئولان استان و نمایندگان شهرمان گلایه دارم و همه آنها ورزشی هستند اما قدمی برای حمایت از ورزش برنداشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج