اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۵۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۵۱؛ دقیقه کلیدی معجزه در نوکمپ

رویا پردازی حد و مرزی ندارد و هواداران بارسا نیز در روزهای اخیر بارها رویای خلق معجزه برای پاری سن ژرمن را مرور کرده اند.​​​​​​​

ورزش سه: رویا پردازی حد و مرزی ندارد و هواداران بارسا نیز در روزهای اخیر بارها رویای خلق معجزه برای پاری سن ژرمن را مرور کرده اند.​​​​​​​

بارسلونا در دیدار رفت با ۴ گل در فرانسه مغلوب شاگردان امری شده و کار بسیار دشواری برای بازگشت به جام و صعود به مرحله بعدی دارد.

اما با مرور بازی های پاری سن ژرمن در فصل جاری در می یایبم که این تیم تا به حال ۷ گل در لیگ قهرمانان دریافت کرده است. آنها در دقایق ۱۵(دو بار)، ۴۵، ۶۰، ۶۹، ۷۶ و ۷۸ دروازه خود را باز شده دیده اند. با جمع این اعداد و تقسیم آن بر ۷ گلی که این تیم دریافت کرده در می یابیم که متوسط دریافت گل پاریسی ها در دقیقه ۵۱ بوده است.

اما از آن سو، بارسا نیز تا به حال ۲۰ گل در فصل جاری به ثمر رسانده است. تیم انریکه در دقایق ۳، ۱۶، ۱۷، ۲۱، ۲۴، ۲۷، ۵۰(دو بار)، ۵۳، ۵۵، ۵۹، ۶۰، ۶۱، ۶۵، ۶۷، ۶۹، ۷۴، ۷۵، ۸۸ و ۸۹ موفق به گلزنی شده است. با جمع این اعداد و تقسیم آن بر ۲۰ گلی که بارسا به ثمر رسانده متوجه می شویم که متوسط دقیقه زدن گل آنها دقیقه ۵۱ بوده است.

اگر خرافاتی ها معتقدند تقارن این دیدار با سالگرد شکست برابر چلسی در سال ۲۰۰۵ موجب بد یمنی است، خوش بین ها هم می توانند این دقیقه را رمز پیروزی بارسا در دیدار امشب بدانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج