۵۱۵۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار شگفت‌انگیز الگری با یوونتوس

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس آمار شگفت‌انگیزی را ثبت کرده است.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال یوونتوس در یک دیدار مهم باید مقابل بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به میدان برود. «بیانکونری» در حالی فردا (چهارشنبه) شب میهمان بارسایی‌هاست که در بازی رفت موفق به شکست ۳ بر صفر آبی‌واناری‌ها شد.

یوونتوس باید در ورزشگاه خانگی بارسا مراقب ستاره‌های حریف باشد. بارسایی‌ها امیدوارند مقابل یوونتوس هم موفق به تکرار معجزه بازی با پاری‌سن‌ژرمن شوند. آنها در مرحله قبلی باخت ۴ بر صفر مقابل پاریسی‌ها را در نیوکمپ با نتیجه ۶ بر یک جبران کردند.

اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این یوونتوس با پاری‌سن‌ژرمن متفاوت است. یوونتوس به بازی‌های بزرگ عادت دارد و ستاره‌های این باشگاه ایتالیایی بسیار با تجربه‌تر هستند. این در حالی است که اگر نگاهی به آمار یوونتوسی‌ها در این فصل بیندازیم، متوجه خواهیم شد کار بارسلونا در بازی چهارشنبه بسیار سخت‌تر از دیدار مقابل پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

یوونتوس در ۴۶ بازی که در این فصل انجام داده فقط در ۲ بازی ۳ گل یا بیشتر دریافت کرده است. خیلی‌ها این تیم را به خاطر قدرت خط دفاعی‌اش تحسین می‌کنند؛ مدافعانی بین‌المللی که تجربه زیادی برای حضور در دیدارهای بزرگ دارند.

البته آمار هجومی یوونتوس هم قابل ستایش است. الگری، سرمربی ایتالیایی «بیانکونری» دوست دارد تیم‌هایش همیشه در خط حمله بسیار موفق ظاهر شوند. وی علاقه خاصی به بازی تهاجمی دارد.

الگری در دیدار رفت مقابل بارسلونا با ۴ بازیکن هجومی تیمش را روانه بازی کرد. باشگاه یوونتوس در ۴۶ بازی این فصل خود، فقط در ۲ بازی نتوانسته است گلی به ثمر برساند. همانطور که در آن سوی میدان بارسلونایی‌ها با داشتن مهره‌هایی گلزن امیدوار به بازگشت هستند، در این سو هم یوونتوس با اتکا به بازیکنان تهاجمی خودش به دنبال گلزنی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج