اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۶۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از خانه‌نشینی شمسایی تا بازار داغ گرفتن برنامه!

روند جذب مربیان و تعیین بودجه باشگاه‌ها به شکلی پیش رفته که آقای گل جهان احتمالا دوباره خانه نشینی را به بستن قرارداد پایین ترجیح خواهد داد.

ایسنا: روند جذب مربیان و تعیین بودجه باشگاه‌ها به شکلی پیش رفته که آقای گل جهان احتمالا دوباره خانه نشینی را به بستن قرارداد پایین ترجیح خواهد داد.

لیگ برتر فوتسال قرار است از ششم تیر آغاز شود و اغلب تیم‌ها مذاکره برای جذب بازیکنان و مربیان خود را آغاز کرده‌اند. در این بین تنها باشگاه گیتی پسند اصفهان به دلیل شرکت در جام باشگاه‌های آسیا زودتر از بقیه باشگاه‌ها، کادرفنی خود را انتخاب کرده است. علی افضل اواخر هفته گذشته قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند و در روزهای اخیر نیز بازیکنانی چون سپهر محمدی، محمد کشاورز و سعید افشاری قراردادشان را تمدید کرده‌اند. با این حال تکلیف بازیکنان شاخص این تیم همچون اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور ، مهران عالیقدر و مورنو برزیلی مشخص نشده و گفته می‌شود این بازیکنان به دلیل اختلاف با سرمربی جدید گیتی‌پسند، قصد رفتن از اصفهان را دارند.

اما یکی دیگر از تیم‌هایی که رسما وارد بازار نقل و انتقالات شده، تاسیسات دریایی است. قهرمان دو دوره لیگ برتر در قدم اول بودجه خود را نزدیک به پنجاه درصد کاهش داده و به این ترتیب بازیکنان شاخصی چون وحید شمسایی و مصطفی نظری به دلیل کاهش مبلغ قراردادشان از تاسیسات دریایی جدا خواهند شد. وحید شمسایی که به عنوان گران‌قیمت‌ترین مربی لیگ برتری شناخته می‌شود، از باشگاه گیتی پسند پیشنهاد داشت اما با انتخاب افضل به عنوان سرمربی این تیم، تنها از مس سونگون به عنوان مشتری جدی شمسایی یاد می‌شود. اما مسی‌ها نیز همچون بسیاری از باشگاه‌ها با کاهش بودجه در فصل جدید مواجه شده‌اند و با این روند به نظر می‌رسد آقای گل جهان در فصل جدید دو راه پیش‌رو داشته باشد. یا اینکه سقف قرارداد خود را پایین آورده یا بازهم بدون تیم بماند. از بین این دو گزینه، مورد دوم محتمل‌تر است چرا که شمسایی سه سال پیش نیز زمانی که قراردادش با دبیری به اتمام رسید، تصمیم گرفت یک سال بدون تیم بماند و خانه نشینی را به قرارداد پایین ترجیح داد. باشگاه تاسیسات دریایی نیز بعد از قطع امید از شمسایی، با مربیانی چون سید مهدی ابطحی و علی صانعی وارد مذاکره شده و از آن‌ها برنامه گرفته است.

اما برنامه گرفتن از چند مربی که به نظر می‌رسد رسم جدیدی در فوتسال باشد، به جز گیتی پسند و تاسیسات دریایی در چند باشگاه دیگر نیز باب شده است.

مس سونگون نیز در زمره این باشگاه‌ها قرار گرفته و از ناصر صالح، وحید شمسایی، محمود خوراکچی، قاسم عارفیان، حمید بی غم و محسن حسن زاده برنامه گرفته اما شینده می‌شود شانس حسن‌زاده از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

همچنین فرش آرای مشهد تا حدود زیادی تکلیف سرمربی فصل آینده خود را مشخص کرده و همچون سال‌های گذشته، مجید مرتضایی سرمربی آن خواهد بود. مشهدی‌ها که با کسب رتبه‌های پایین در چند فصل اخیر به دنبال قرار گرفتن در میانه بالای جدول هستند، جزو معدود باشگاه‌هایی به حساب می‌آیند که بودجه خود را افزایش داده است. از همین رو فرش آرا با ستاره‌های لیگ از جمله مصطفی نظری دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی و مهدی جاوید آقای گل لیگ وارد مذاکره شده و با تمدید قرارداد قدرت بهادری تنها ملی پوش خود قصد تقویت تیمش را دارد.

شهرداری ساوه نیز مذاکرات جدی با رضا لک سرمربی تیم قهرمان گیتی پسند داشته و گفته می‌شود قرارداد این مربی در روزهای آینده به امضا خواهد رسید. البته ساوه‌ای‌ها پیش از امضای قرارداد با سرمربی جدید باید مشکل تکراری تیمداری خود را حل کنند چرا که شهرداری‌ها حق تیمداری ندارند اما باید دید باشگاه شهرداری ساوه همچون سال قبل این مشکل را از میان برمی‌دارد یا نه.

سایر باشگاه‌ها نیز همچنان در بلاتکلیفی کامل به سر برده و هنوز تیم‌های آذرخش بندرعباس، شهروند ساری، حفاری اهواز، مقاومت البرز تحرک خاصی در فصل نقل و انتقالات نداشته‌اند. همچنین دبیری تبریز که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری محسوب می‌شود، اعلام کرده احتمال عدم تیمداری‌اش به دلیل تصمیمات غیرقانونی کمیته فوتسال وجود دارد. یاسین پیشرو قم نیز بعد از اتمام فصل ۹۵ اعلام کرده بود با محمدرضا حیدریان تمدید خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج