۵۲۴۵۵۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خداحافظ ای فصل درخشان و با شکوه

پرسپولیس در حالی هفته آینده باید برابر سیاه جامگان قرار گیرد که با توجه به کسب عنوان قهرمانی، نیازی به امتیازات این بازی ندارد و توجه آنها به دیدار برابر الوحده امارات است.

ورزش سه: شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب عنوان زودهنگام قهرمانی در لیگ برتر، این هفته باید برابر سیاه جامگان قرار گیرند. تیمی که برای بقا در این دیدار علاوه بر اینکه به امتیازات این بازی چشم دوخته، امیدوار به این است که رقبای دیگرش نیز در کسب امتیاز ناکام بمانند. شاگردان اکبر میثاقیان اکنون با کسب ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و صبای قم با ۲۸ و سایپا با ۲۹ امتیاز در رده‌های بالاتر از این تیم حضور یافته‌اند. در این بین سایپا با توجه به تفاضل گل نسبت به این تیم و دیدار برابر ماشین سازی از دسترس این تیم خارج به نظر می‌رسد و امید آنها به جدال صبای قم و استقلال خوزستان است که عدم پیروزی شاگردان صمد مرفاوی می‌تواند رای به بقای آنها همچون فصل گذشته در هفته‌ی پایانی بدهد.

بی‌انگیزگی پرسپولیسی‌ها با توجه به عنوان قهرمانی و البته دیدار حساس برابر الوحده امارات اکنون به کلیدواژه‌ای تبدیل شده که خیلی‌از آن به عنوان شانس بیشتر سیاه جامگان برای کسب اولین پیروزی تاریخ خود برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌دانند. با این حال بد نیست در ادامه مروری داشته باشیم به انگیزه‌های شخصی بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی احتمالی در جدال با سیاه جامگان؛

علیرضا بیرانوند؛ جبران یک اشتباه

من شماره یک پرسپولیسم! دروازه‌بان سرخپوشان نمی‌خواهد تمام خاطرات خوشی که در طول فصل با این تیم به همراه داشته را اینگونه با پایانی نافرجام از دست رفته ببیند. او که در هفته گذشته با موضع عجیبش علیه باشگاه و هواداران این تیم به شدت مورد غضب قرار گرفته در صورت حضور در ترکیب ضمن جبران اتفاقات و اشتباهات دیدار برابر ذوب آهن به دنبال این است تا همچنان خود را به عنوان شماره یک تاثیرگذار سرخپوشان معرفی کند و هفدهمین کلین شیت خود را نیز در لیگ شانزدهم ثبت کند. ثبت هفدهم کلین شیت در لیگ، در کنار دو کلین شیت در آسیا و احتمالا بازی با الوحده او را به بیستمین بازی بدون گل خورده این فصلش خواهد رساند تا در یک قدمی برترین عملکرد فصل یک دروازه بان (مهدی رحمتی با ۲۱ کلین شیت) قرار دهد و آنگاه با امیدواری نسبت به صعود این تیم به مرحله بعدی و دو بازی آتی در مرحله بعدی آسیا او قادر خواهد بود از رکورد دروازه‌بان استقلال نیز در یک فصل باشگاهی عبور کند.

بوژیدار رادوشوویچ؛ تکرار خاطرات خوش

دروازه‌بان کروات سرخپوشان علیرغم کیفیت فنی قابل توجه پشت سر گلر ایرانی و ملی‌پوش سرخپوشان باقی مانده است. در روزهایی که گفته می‌شود با توجه به برهم خوردن تمرکز بیرانوند احتمالا دروازه‌ی این تیم در هفته پایانی به بوژیدار سپرده شود، او قادر خواهد بود با تکرار درخشش خود در غیاب بیرانوند امیدواری در فصل آینده را برای خود و هواداران این تیم ایجاد کند که از خرید گرانقیمت دیگری خودداری کرده و البته در صورت باقی ماندن بیرانوند در ترکیب این تیم در فصل آتی مشتریان دست به نقدی را برای خود دست و پا کند. او در ترکیب پرسپولیس و در ۶ دیداری که به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده که از این حیث آمار جالب توجهی را داشته باشد.

سیدجلال حسینی؛ رکورد دفاعی

کاپیتان باتجربه پرسپولیس به گواه آمار یکی از تاثیرگذارترین عناصر قهرمانی این فصل سرخپوشان بوده و بارها با نجات دروازه و رهبری خط دفاعی توانسته به عنصری برای پیروزی طلبی این تیم تبدیل شود. سیدجلال با روحیه خاص خود هیچگاه شکست تیمش را نمی‌پذیرد و این مساله به امیدواری دیگر تیم‌ها برای باقی ماندن شانس بقای‌شان تبدیل خواهد شد.

محسن ربیع خواه؛ یک پایان خوب

چهره گمنام ابتدای فصل ترکیب اصلی سرخپوشان اکنون به جزیی جدا نشدنی از این تیم تبدیل شده است. او در غیاب محمد انصاری مصدوم احتمالا بار دیگر در قلب دفاعی برای این تیم به میدان خواهد رفت. او در این فصل در سه پست هافبک دفاعی، مدافع چپ و میانی برای برانکو انجام وظیفه کرده و در برنامه‌های این مربی برای فصل آینده نیز جایگاه ثابتی کسب کرده و به دنبال این است تا پایان فصل هفدهم را هم موفقیت آمیز به پایان برساند. خصوصا اینکه این روزها انتقادات هواداران و کارشناسان را نسبت به روزهای ابتدایی کمتر حول خود می‌بیند.

حسین ماهینی؛ ۹۰ دقیقه تا تیم ملی

کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از دومین هفته انتخاب شدنش به عنوان مدافع منتخب آسیا در سمت چپ اکنون در بازی پایانی به دنبال این است تا نظر کی‌روش را نیز برای حضور در تیم ملی به خود جلب کند. سرمربی تیم ملی اولین بار ماهینی را در سمت چپ ذوب آهن پسندید و با دعوتش به تیم ملی از او به عنوان مدافع راست سود برد. او اینبار ۹۰ دقیقه دیگر تا پایان فصل فرصت دارد تا سرمربی پرتغالی را مجاب به قبول توانایی‌هایش کند.

صادق محرمی؛ جای خالی پاس گل

صادق محرمی نیز امید زیادی برای حضور در تیم ملی دارد. بازیکنی که ابتدای فصل هیچکس روی حضور ثابت او شرط نمی‌بست. با این حال بازی‌های قابل قبول او باعث شده تا ضمن پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه به ستاره و پدیده این فصل سرخپوشان نیز تبدیل شود. در کارنامه این فصل او یک پاس گل خالی است باید دید سیاه جامگان این فرصت را به او خواهد داد؟

کمال کامیابی نیا؛ ۹۰ دقیقه تا پایان؟

هافبک دفاعی پرسپولیس در دو فصل با این تیم به عناوینی دست یافت که او را اکنون در سودای لژیونر شدن برای تکمیل آن است. کسب عنوان نائب قهرمانی در اولین فصل و ملی‌پوش شدن و در ادامه قهرمانی در این تیم باعث شده تا او به دنبال این باشد تا فضای بیشتری برای پیشرفت برای خود در نظر داشته باشد و با توجه به اینکه دو باشگاه اروپایی او را زیر نظر گرفته‌اند از تک تک دقایق برای نمایش مناسب سود خواهد برد تا ضمن جلب رضایت مشتریانش، خاطره‌ای خوب نیز از خود به جا بگذارد.

محسن مسلمان؛ من مهندسم

در ترکیب پرسپولیس سه بازیکن برای کسب عنوان آقای پاس گل در هفته پایانی می‌جنگند و با توجه به اینکه مسلمان از ابتدای فصل با عنوان مهندس سرخپوشان شهره شد، به دنبال این است تا در هفته پایانی این عنوان را از آن خود کند. او برای این مساله به دو پاس گل برابر سیاه جامگان نیاز دارد و امیدوار است تا طارمی و علیپور قدر آنها را بدانند تا بتواند از ایمان مبعلی عبور کند.

سروش رفیعی؛ اثبات یک ادعا

رفیعی با قدرت تمام کنندگی فوق العاده و پاس های جالب توجهش توانست ادعای خود در ابتدای عقد قراردادش مبنی بر پایان نحسی شماره هفت سرخپوشان را تا حدود زیادی به اثبات برساند. او که تا پایان فصل با سرخپوشان قرار دارد برای اینکه این تیم را همچنان خواهان خود ببیند باید در دیدار پایانی نیز در کلاسی بالاتر و برتر قرار گیرد تا کیفیت فنی غیرقابل کتمان او ضمن درخواست مجدد از سوی سرخپوشان برای تمدید قرارداد با هواخواهان خارجی نیز مواجه شود. رفیعی نیز با هفت پاس گل پشت سر مبعلی قرار گرفته و می‌تواند برای کسب برترین پاسور فصل که تنها عنوان دور از دسترس سرخپوشان در این فصل است بجنگدد.

فرشاد احمدزاده؛ سومین گل فصل

مسوولیت‌پذیرترین بازیکن به گواه برانکو ایوانکوویچ در این فصل سه پست وینگر چپ و راست و مدافع چپ را در ترکیب سرخپوشان تجربه کرد و توانست نمره قبولی دریافت کند. احمدزاده در این فصل دو گل و دو پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده و برای سومین گل خود بی‌تابی می‌کند. احمدزاده با گلزنی در مشهد و برابر سیاه‌جامگان هم بی‌گانه نیست و فصل گذشته زننده گل برتری و سه امتیازی این تیم در برابر شاگردان فرهاد کاظمی و سیاه جامگان بود.

علی علیپور؛ موتور گلزنی خاموش نمی‌شود

با آماری فوق العاده در هفته‌های اخیر برای یک پایان شیرین خود را آماده کرده است. ۶ پاس گل، ۲ پنالتی و ۳ گل در هفته‌های اخیر باعث شده تا برترین بازیکن این تیم از نظر آماری لقب گیرد و به دنبال افزایش آن است. علیپور نیز همچون سروش رفیعی و محسن مسلمان با هفت پاس گل در سودای کسب عنوان برترین پاسور لیگ است.

مهدی طارمی؛ همه چیز به سود آقای گل

به نظر می‌رسد همه چیز به سود مهدی طارمی باشد که سه بازیکن این تیم به تنها عنوان باقیمانده این تیم تلاش می‌کنند. محسن مسلمان، سروش رفیعی و علی علیپور شانس کسب عنوان برترین پاسور لیگ را دارا هستند تا این عنوان هم به افتخارات و رکوردهای جالب توجه این فصل آنها اضافه شود. طارمی البته از جهتی دیگر هم خوش شانس است که منشا و انصاری نیز به عنوان جدی‌ترین مدعی تصاحب عنوان او محروم هستند تا همه چیز برای یک جشن آقای گلی فوق العاده مهیا باشد. طارمی برای عبور از رکورد گلزنی این فصل هم چشم به خط دفاعی نه چندان قدرتمند این تیم که ۳۵ گل در این فصل دریافت کرده‌اند اضافه کند. او در دو فصل خیر سه گل به سیاه‌جامگان زده و راه گلزنی به این تیم را به خوبی بلد است و باید دید در دیدار پایانی فصل هم جشن شادی گلش برپا می‌شود یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهندس فقط ایمان مبعلی

    • بدون نام

      سروش محرومه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج