adexo3
۵۲۴۹۲۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان

استقلال و سپاهانی که یک طرف آن قلعه‌نویی نباشد، نیمی از جذابیت مسابقه پیش از شروع کاهش می‌یابد. ولی دیدارهای دو طرف، پر است از حواشی.

آی‌اسپورت: استقلال و سپاهانی که یک طرف آن قلعه‌نویی نباشد، نیمی از جذابیت مسابقه پیش از شروع کاهش می‌یابد. ولی دیدارهای دو طرف، پر است از حواشی. از کری‌های فرهاد مجیدی و جباری با قلعه‌نویی تا حضور کلی بازیکن استقلالی در تیم حریف. از رحمتی و خسرو حیدری و امید ابراهیمی تا بیک‌زاده و عنایتی. دعوا و درگیری هم کم نبود. یک روز در جایگاهی که قلعه‌نویی حضور داشت دعوا می‌شد، روز دیگر با اخراج نکونام از زمین مسابقه. گل‌های خوشگل هم که به وفور به یادها مانده است. از دریبل‌های تمام نشدنی فرهاد تا قیچی برگردان علی سامره. به همین بهانه پنج فریم تاریخی از دیدارهای این دو تیم را مرور می‌کنیم.

آقای‌گل‌ها: نه فرهاد و نه میلاد. گل‌های هیچ کدام باعث برد استقلال نشده بود. این آرش برهانی بود که به کمک غلامرضا عنایتی، برد پرگل چهار بر سه را به استقلال هدیه کرد.


پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان

اخراجی‌های مشکوک: فرشید طالبی در عرض ده روز، دو مرتبه مقابل استقلال اخراج شد. اتفاقی که منجر شد امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال هم به مدافع حریف دل‌داری بدهد! هر چند که شرایط برای احمد جمشیدیان هم بهتر از او نبود. جمشیدیان باعث گل خوردن سپاهان شد، پنالتی‌اش را به پای رحمتی کوبید، یک نیم‌فصل بعد هم بازیکن استقلال شد.


پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان

پنالتی رحمتی: نیمه نهایی جام حذفی فصل ۹۱-۹۲ بود که مهدی رحمتی مقابل سپاهانِ کرانچار تصمیم گرفت که ضربه پنالتی را خودش بزند. مهدی به شکل خنده‌داری پنالتی‌اش را به بیرون زد.

پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان

فرار از تست دوپینگ: شنیده شده این بازیکن، پس از بازی مقابل سپاهان و تساوی دو بر دو تیم‌ها، از اتاق تست دوپینگ فرار کرد. حالا همین بازیکن، فردا در قامت مربی استقلال مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.


پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان
رستگاری منصوریان: سرمربی در آستانه اخراج استقلال، یک تصمیم بزرگ گرفت. مهدی رحمتی بعد از سال‌ها، طعم نیمکت‌نشینی را چشید. منصوریان نیمکت‌نشینی رحمتی را نماد جوان‌گرایی‌اش قرار داد. اتفاقا از بازی دادن به جوان‌ها نتیجه هم گرفت و حالا در آستانه کسب نایب‌قهرمانی با استقلال است.
پنج فریم تاریخی از استقلال - سپاهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمشیدیان که تابلو بود
      البته چوب خدا هم صدا نداشت و تو استقلال هم نتونست بازی کنه

      ولی دوپینگ منصوریان چقده باحاله این دوپینگ می کرد و ایقده ضایع بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج