adexo3
۵۷۶۱۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اصرار برای این مصاحبه‌های فرمایشی چیست؟

بسیاری از نشست های خبری مسابقات هفته دوم لیگ برتر به دلایل مختلف برگزار نشده است.

وبسایت نود: پیش از برگزاری ۸ مسابقه هفته دوم لیگ برتر طی امروز و فردا ۱۶ نشست خبری برای مربیان تیم ها پیش بینی شده بود که بسیاری از آنها لغو شده است.

لغو نشست خبری مربیان لیگ برتری پیش از شروع هفته دوم با اعتراض گسترده خبرنگاران همراه بود و بار دیگر این سوال را ایجاد کرده که چه اصراری به برگزاری این نشست های خبری تحت هر شرایطی وجود دارد و چرا برخوردهای لازم با لغو این نشست ها به دلایل مختلف انجام نمی شود.

قبل از شروع هفته دوم رقابت های لیگ برتر نشست خبری بسیاری از بازی ها به دلایل متعدد برگزار نشده که آماری بالغ بر نیمی از نشست های خبری را شامل می شود.

در شرایطی که یحیی گل محمدی پیش از بازی تراکتور و پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران در تبریز بود، نشست خبری برانکو ایوانکوویچ به دلیل تاخیر در پرواز برگزار نشد.

فراز کمالوند هم به دلیل حضور در تمرین تیمش در نشست خبری بازی با سایپا شرکت نکرد و دستیار خود را به نشست فرستاد و خبرنگاران هم در اعتراض به این حرکت سوالی نپرسیدند، در شرایطی که علی دایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران در تهران بود. هرچند که علی دایی در بسیاری از نشست های خبری شهرستان ها حضور ندارد که دلیل بیشتر آنها تاخیر در پرواز اعلام می شود.

نشست خبری حمید درخشان هم پیش از بازی فولاد در اهواز برگزار نشد و دلیل آن تاخیر در پرواز تهران - اهواز بود.

نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود و سیاه جامگان هم تنها با حضور نظرمحمدی سرمربی تیم میزبان و در غیاب اکبر میثاقیان برگزار شد و دلیل آن هم تاخیر در پرواز سیاه جامگان به رشت عنوان شد.

لوکا بوناچیچ هم به دلیل تاخیر در پرواز گسترش فولاد به اصفهان در نشست خبری بازی با ذوب آهن حاضر نشد و کرانچار هم در نشست خبری دیدار با پدیده در مشهد شرکت نکرد.

از وضعیت برگزاری نشست خبری بازی پارس جنوبی و پیکان هم خبری در دسترس نیست.

تنها نشستی که بدون غایب و با حضور سرمربی دو تیم تشکیل شد پیش از بازی استقلال تهران و خوزستان در تهران بود و عبدالله ویسی و علیرضا منصوریان هر دو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

لغو این نشست های خبری همواره با اعتراض خبرنگاران به ویژه خبرنگاران شهرستانی همراه بوده که به رغم انتظاری که برای حضور سرمربیان تیم های مهمان می کشند شاهد برگزار نشدن نشست ها هستند و دلیل عمده آن لغو پروازها اعلام می شود.

سازمان لیگ همه ساله اعلام می کند برخوردهای لازم صورت می گیرد اما کمتر شاهد برخورد قاطع از سوی کمیته انضباطی و سازمان لیگ در مقابل نشست های برگزار نشده هستیم.

برخی مربیان هم پس از ناکامی در نشست های خبری بعد از بازی شرکت نمی کنند و یا دستیاران خود را راهی سالن کنفرانس می کنند.

باید دید چه اصراری به برگزاری نشست های خبری قبل از بازی وجود دارد و اگر هم این اصرار وجود دارد چرا برخوردهای لازم با غیبت کنندگان در این نشست صورت نمی گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج