اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۷۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصمیم سخت برانکو درباره سیدجلال

سیدجلال حسینی بعد از مدت‌ها فیزیوتراپی و درمان و البته تمرین اختصاصی از روز شنبه به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشت تا مشخص شود، برانکو برای بازی پنج‌شنبه مقابل نفت تهران می‌تواند روی او حساب باز کند.

ایران ورزشی: سیدجلال حسینی بعد از مدت‌ها فیزیوتراپی و درمان و البته تمرین اختصاصی از روز شنبه به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشت تا مشخص شود، برانکو برای بازی پنج‌شنبه مقابل نفت تهران می‌تواند روی او حساب باز کند. حالا و با بازگشت سیدجلال به شرایط مسابقه مهم‌ترین چالش ترکیب پرسپولیس در فصل تازه برای نخستین بار در ذهن برانکو شکل خواهد گرفت چرا که اگر قرار بر فیکس شدن کاپیتان سرخ‌ها باشد باید یکی از بین انصاری یا خلیل زاده از ترکیب بیرون برود. نکته اینجاست که این انتخاب حتی با اشتباهی که شجاع در بازی قبل انجام داد، راحت نخواهد بود چرا که خلیل زاده در بازی با فولاد ستاره تیمش بود و انصاری در هر دو مسابقه اخیر کیفیت بالایی از خود نشان داد و کاملا آماده است. البته برانکو حتما این نکته را هم در نظر می‌گیرد که در بازی با تراکتورسازی تبریز تیمش به حریف موقعیت‌های زیادی داد و بیرانوند دو سه بار ناجی شد که این نسبت به فصل قبل یک عقبگرد به حساب می‌آید و شاید همین مساله احتمال بازی کردن حسینی به جای خلیل زاده را تقویت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج