adexo3
۵۸۵۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هدف رئال: تکرار موفقیت‎های گذشته

ابتدا این طور به نظر می‎رسید که زین‎الدین زیدان از زمان نشستن روی نیمکت رئال مادرید همه تمرکزش را روی لیگ قهرمانان و قهرمانی در این جام گذاشته است.

آی اسپورت: ابتدا این طور به نظر می‎رسید که زین‎الدین زیدان از زمان نشستن روی نیمکت رئال مادرید همه تمرکزش را روی لیگ قهرمانان و قهرمانی در این جام گذاشته است. اما در واقع او اهمیت زیادی برای لیگ قائل است می‎‏توان به خوبی این را دید. به همین دلیل هم حاضر است پای بازیکنانش روی پوست موز باشد، اما برای بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا اصلی‎ترین ترکیبش را به زمین بفرستد.

رئال مادرید در حالی رقابت‎های فصل جدید را آغاز کرد که بعد از ۳ بازی در این فصل ۲ جام کسب کرد و حالا قرار است دوباره دلاوری‎های فصل گذشته را تکرار کند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود. برای این هدف هم زیدان اصلا نگران به نظر نمی‏رسد و دوباره احتمالا می‏خواهد از سیستم چرخشی که در استفاده از آن موفق هم بوده استفاده کند.

این تیم اخیرا نشان داده که حتی از بازی‎های بزرگ هم نمی‏ترسد و این یعنی اولین جام در دسترس برای آن‎ها لالیگا است که شاید کمتر تیمی در آن قادر باشد برای رئال دردسر درست کند. این شرایط البته مربوط به فصل گذشته بود و احتمالا با جام‎هایی که رئال کسب کرده و دو قهرمانی اول فصلش اوضاع برایش تغییر هم کرده و حالا همه اعضای این تیم انگیزه و روحیه بهتری دارند.

البته که زیدان می‎‏داند غرور تنها عاملی است که می‏‌تواند تیمشان را از پای در آورد و به همین دلیل به بازیکنانش هشدار داده است:«اشتباهات بچه‎گانه برایمان سنگین تمام خواهند شد». این هشدار او در آستانه بازی تیمش در ریازور است.

اگر مادرید با انگیزه و هیجان بازی کند و فرم ایده‎آلی که در ۳ بازی اخیر داشته را دوباره تکرار کند، مطمئنا همه راضی خواهند بود و معنی‎اش این است که باید پیش‎فصل ضعیف را فراموش کنند. زیدان تصمیم دارد تا قبل از تعطیلات بین‎المللی ۶ امتیاز کسب کند و می‎‏داند با شرایطی که بارسلونا و اتلتیکو مادرید، اصلی‎ترین رقیبان این تیم در راه رسیدن به قهرمانی، دارند، باید از دوران ضعف آن‎ها نهایت استفاده را ببرد.

برای رقابت‏های این فصل حتی سویا و والنسیا هم قدرت همیشگی را ندارند و این یعنی شرایط برای موفقت دوباره رئال مادرید به خوبی فراهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج