adexo3
۵۸۵۴۵۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

امید اول برانکو؛ بهترین شوت‌زن آسیا

آسیا فرصت خوبی بود برای طارمی. برای دوئل با بهترین مهاجمان آسیا. دوئلی که تا این‌جای کار نتایج خوبی داشته است و مهاجم پرسپولیس توانسته با ۶ گل زده بعد از عبدالرحمان و به همراه هالک معروف در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

وبسایت نود: آسیا فرصت خوبی بود برای طارمی. برای دوئل با بهترین مهاجمان آسیا. دوئلی که تا این‌جای کار نتایج خوبی داشته است و مهاجم پرسپولیس توانسته با ۶ گل زده بعد از عبدالرحمان و به همراه هالک معروف در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

البته طارمی در یک بخش دیگر به تنهایی در صدر قرار گرفته است. او بهترین شوتزن آسیاست. ۳۰ شوت از طارمی او را در میان بازیکنان تیم‌هایی که حذف شده‌اند و بازیکنان هشت تیم حاضر در بالاترین رده قرار می‌دهد. شاید جالب باشد بدانید که برخلاف تصوری که وجود دارد آمار شوت‌های داخل چارچوب طارمی هم عدد قابل‌توجهی است. از ۳۰ شوت طارمی، ۱۴ شوت داخل چارچوب بوده و ۱۶ شوت خارج چارچوب. آلن از گوانگژو با ۱۶ شوت داخل چارچوب رکورددار است و بعد از او، مهاجم ایرانی‌ها قرار دارد. گویا مهدی طارمی در آسیا، بازیکن بادقت‌تری است تا در لیگ برتر خودمان!

درصد دقت شوت‌های طارمی عدد قابل قبولی است. ۴۶،۷ درصد یعنی حدود نیمی از شوت‌هایش داخل چارچوب بوده است. ۵ شوتزن از هفت تیم دیگر درصد دقت شوت‌هایشان از طارمی کمتر است و مهاجم پرسپولیسی‌ها بالاتر از مهاجمانی مانند عمر السوما و خربین قرار دارد.

مسلمان هم دومین شوتزن پرسپولیس است که البته تعداد شوت‌هایش فاصله زیادی با طارمی دارد و تنها ۱۱ شوت به سمت دروازه داشته که سه شوت آن داخل چارچوب بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین شوتزن آسیا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    • فوتبال

      طارمی یه دونه ای

    • فوتبال

      ولی خدایی در حق این منشا کم لطفی میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج