۵۸۵۴۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کفشگری: باندبازی در پرسپولیس خنده‌دار است

بازیکن سابق پرسپولیس حواشی اخیر حول ماجرای باندبازی در جمع بازیکنان این تیم را شایعه‌ای برای دور ماندن آنها از موفقیت می‌داند.

ورزش سه: پرسپولیس در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفته و این شانس را دارد تا با عبور از الاهلی عربستان بیش از پیش خود را به کسب جام نزدیک ببیند. با این حال حواشی اخیر حول این تیم باعث شده تا بازیکنان قدیمی آن نیز نسبت به آن واکنش نشان دهند. مهرداد کفشگری یکی از بازیکنانی است که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در کارنامه دارد و در خصوص این حواشی می‌گوید: تنها چیزی که می‌تواند مانع از موفقیت‌های پرسپولیس شود و بازیکنان آن نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند، همین حواشی است وگرنه تیم در بهترین شرایط فنی قرار دارد و عبور از آنها سخت است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در طول دو فصل اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته و اکنون نیز در آستانه دیدار آسیایی همه باید به عنوان نماینده ایران نگاهی ملی به آن داشته باشند و از انتشار چنین شایعاتی خودداری کنند. بازیکنان نشان دادند که برای آنها موفقیت تیمی ارزشمند است و به واسطه همین رفاقت توانستند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.

کفشگری که سابقه‌ای ۴ ساله در این تیم دارد در واکنش به اینکه آیا امکان چنین باندبازی وجود دارد گفت: واقعا این ادعا خنده‌دار است و هیچ تیمی نمی‌تواند با این شرایط به قهرمانی دست یابد. مهدی طارمی یکی از موفق‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و همه بازیکنان در کنار هم تلاش داشته‌اند تا روزهای خوبی برای این تیم رقم بزنند و افزایش محبوبیت و حمایت روی سکوها هم به همین دلیل بوده است.

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته برابر الاهلی عربستان گفت: مطمئنا از نظر امکانات از حریف خیلی عقب هستیم اما پرسپولیس کیفیت فوق العاده‌ای دارد و همین مساله باعث شده تا به اینجا به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در مسابقات باشند. کیفیت بالای بازیکنان این تیم را در مقایسه با حریفانی که بازیکنان خارجی گرانقیمتی در اختیار گرفتند و به نتیجه نرسیدند می‌توان دید. عبور از الاهلی عربستان با توجه به اینکه این دیدار خارج از ایران برگزار می‌شود سخت است اما مطمئنا بازیکنان اهداف بزرگی دارند و به دنبال این خواهند بود تا به قهرمانی بیش از پیش نزدیک شوند. مطمئنا عبور از الاهلی مساوی با برق جام قهرمانی آسیا خواهد بود و آنها شرایط بهتری برای کسب این عنوان خواهند داشت.
کفشگری در خصوص تصمیمش برای فصل جدید گفت: بعد از اینکه مصدومیتم بهبود پیدا کرد، چند پیشنهاد داشتم اما به دنبال تصمیمی درست بودم تا بتوانم شرایط مناسبی هم از نظر کیفی و هم تمرکز برای بازی به دست بیاورم. اکنون در حال بررسی و جمع بندی نهایی آن هستم و به زودی تیم آینده‌ام را انتخاب خواهم کرد.

وی درباره عملکرد خوب پدیده به عنوان تیم سابق خود و جدال این هفته برابر استقلال گفت: رضا مهاجری مربی توانمندی است و این را در طول فصول اخیر نشان داده و پدیده را به ثبات فوق العاده‌ای رسانده است. مطمئنا آنها در این فصل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و امیدوارم به نتیجه لازم برابر استقلال نیز دست یابند چون استحقاق آن را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      به سلامتی ننه عروس. پارسال به خاطر تبانی در بازی با پرسپولیس اخراجش کردن هنوز عقلش سرجاش نیومده

    • امینی دبیر

      رئس باند مسلماه چرچیل واقعا همینه ی قربانی تیم منشا وبی سیاست هم برانکو آقا هم انصاری فضول وکار خراب کن ماهینی ودر آخر قربانیان اصلی محرمی ت وکمال کامیابی هر که نظر من حقیر 35 ساله که از 5 سالگی قرمزم. را تائید میکنه نظر بده که درست میگم یا نه البته خداوکیلی تعصب علاقه به بازیکن کنار باشه مردانه وبدون تعصب الکی نظر بدین

    • شغل بنده معلمی است

      عجیبه آخه چرا این همه باند بازی بعد سید جلال با اینکه بزرگ تیمه خودشو مثلا زده به ن بعد از بازی میگه تا دو سه ساعت دیگه باید تکلیف اینکه چرا طارمی گریه کرد باید روشن بشه برو عمو یک عمر پرس پولیسی هستم تا به حال اینقدر حاشیه هیچ وقت تو تیم نبوده عشق قشنگ بازی کردن محسن و احمد زاده وطارمی چشم همتون را کور کرده و واقعیت را نمیبینید. سید جلال مگه مردم کودن هستن که اطوار خرکی میایی برو حاشیه را که به سر دستگی محسن و احمد زاده وخود طارمی وخودت که داره تیشه به ریشه تیممون میزنه جمع کن . بزرگ حاشیه ای به قول دوستمون چرا انصاری تو حاشیه نیست. فقط بگم اگه تیم تو عمان نتیجه نگیره. قراره تو روزنامه ایران ورزشی به نام عماد حرف بزنم کشباف سازی کنم برانکو بیشتر از همه رفته تو حاشیه جریان کمال را دیدی چقدر حاشیه درست کرد که کنار را بخوان ببرن تیم استقلال مگه کمال کم بازیکنه. که برانکو با او رفتار بچه گانه میکنه یادمون باشه باخت تو دربی که هنوز. متلکشو داریم میشنویم به خاطر نبود کمال بود خلاصه بد موقعی تیم را بردن تو حاشیه الان تو عمان همه از هم دلخورند امیدوارم تاثیر برای بازی نداشته باشه که اگه داشته باشه خیلی ها حرف برا گفتن دارن از جمله خود من اقای مدیر این قسمت برای متوجه شدن مردم که البته ههمه میدونن جریان پرسپولزس را خواهشا چاپ کنید. تا شاید عده ای از مردم بدانند که افتضاحات درون تیمی. تیم ما باعث این همه تغییرات در آرنج تیم شده وگرنه برانکو به این سادگی از کمال ومحرمی ومنشا وخیلیهای دیگر نمیگذره که دربازی با مشهد گذشت وضررش را همه حتی الاهلی دید مردم دعا کنید اینقدر هم تیم حریف کمابیش اقای منصوریان را مسخره نکنید که خدا ناظر است وخدای نکرده کاری نکنید شما طرفداران که چند وقت دیگه حریف به ما بخونه ومسخره کنه والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج