adexo3
۵۹۰۷۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خط و نشان کی روش برای کره ای ها

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که تیمش از بازی کردن برابر هواداران تیم ملی کره جنوبی در دیدار روز پنج شنبه ترسی ندارد.

ورزش سه: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که تیمش از بازی کردن برابر هواداران تیم ملی کره جنوبی در دیدار روز پنج شنبه ترسی ندارد.

فدراسیون فوتبال کره خبر از حضور بیش از ۶۰ هزار هوادار تیم ملی کره در استادیوم جام جهانی سئول و افزایش انرژی بازیکنان حاضر در میدان با حمایت طرفداران داده بود؛ اما سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه بازیکنان تیمش با چنین فضایی آشنا هستند اذعان داشت که تیمش تحت تاثیر این جمعیت قرار نخواهد گرفت.

کی روش گفت: "فکر می کنم که بازی کردن برای ما دشوار نخواهد بود؛ زیرا ما معمولا در خانه مقابل ۱۰۰ هزار نفر بازی می کنیم اما اینجا باید برابر ۶۰ هزار هوادار به میدان برویم."

علیرغم باقی ماندن 2 بازی از مسابقات مرحله گروهی، ایران با کسب 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده و هر 4 دیدار آخر خود برابر کره جنوبی را نیز با برتری 0-1 به پایان رسانده است؛ اما با این حال، کی روش کره جنوبی را حریفی قابل احترام توصیف کرده و بازی با این تیم را باعث افتخار شاگردانش می داند.

کی روش در ادامه گفت: "زمانیکه مقابل تیمی مانند کره جنوبی بازی می کنیم، فرصت خوبی برای بهبود و یادگیری در اختیار داریم. کره جنوبی از بازیکنان، امکانات و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار بوده و بازی کردن مقابل این تیم یک مزیت و افتخار برای ما محسوب می شود."

سرمربی تیم ملی در گفت و گو با یونهاپ نیوز در واکنش به این سوال که چرا تصویر زمین های تمرین تیم ملی را منتشر کرد، گفت: من تنها می خواستم به مردم نشان بدهم که در کره جنوبی حضور داریم و هیچ منظور خاصی از انتشار این عکسها نداشتم!

سرمربی تیم ملی ایران در کره جنوبی به دلیل جنگ های روانی همواره سوژه رسانه های کره بوده است. کی روش در واکنش به این موضوع و رفتارهای او پیش از این دیدار، عنوان کرد: من فکر نمی کنم شرایطی که در اختیار ما قرارداده شده، بهترین شرایط باشد. این در حالی است که ما اینجا جو فوق العاده ای در این کشور داریم و همانطور که گفتم دیروز از اینکه فدراسیون فوتبال کره جنوبی زمین مناسبی در اختیار ما قرار داد، تشکر می کنیم.


او در ادامه درباره مشکلات میان او تیم ملی کره جنوبی، تصریح کرد: حرف هایی که درباره رابطه من و کره جنوبی می زنند، مضحک است. بازی کردن برابر کره جنوبی یک افتخار است زیرا این تیم بارها به جام جهانی دارد. این کشور فوتبالی دارد که ایران می تواند چیزهای زیادی از آن یاد بگیرد.

کی روش در واکنش به تعطیل شدن تمرین روز سه شنبه تیم ملی، گفت: بهتر بود که ما در آن ساعت تمرین نمی کردیم. دو بازیکن ما کمی دیرتر به ما اضافه می شوند و بهتر است همه تیم در کنار یکدیگر تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد: از خبرنگاران تشکر می کنم که به ما توجه می کنید و به ما احترام می گذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج