اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۱۵۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خاطره‌ بازی رحمان احمدی از بازی با کره

بازی با کره جنوبی به نوعی با رحمان احمدی گره خورده است، احمدی بهترین بازی دوران دروازه‌بانی‌اش را مقابل کره جنوبی برگزار کرد و البته خیلی زود جایش را به دروازه‌بان جوان دیگری داد اما واکنش‌های او مقابل کره جنوبی در حالی که تیم ملی بازی مرگ و زندگی‌اش را مقابل این تیم برگزار می‌کرد، باعث شد تا نام او با کره جنوبی گره بخورد.

ایران ورزشی: بازی با کره جنوبی به نوعی با رحمان احمدی گره خورده است، احمدی بهترین بازی دوران دروازه‌بانی‌اش را مقابل کره جنوبی برگزار کرد و البته خیلی زود جایش را به دروازه‌بان جوان دیگری داد اما واکنش‌های او مقابل کره جنوبی در حالی که تیم ملی بازی مرگ و زندگی‌اش را مقابل این تیم برگزار می‌کرد، باعث شد تا نام او با کره جنوبی گره بخورد. بازی احمدی مقابل کره جنوبی با آنچه که امروز اتفاق خواهد افتاد، بسیار متفاوت بود. آن روز، فقط با برد کره جنوبی، شانس صعود داشتیم و امروز حتی در صورت باخت هم هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد. هر چند بعد از سال‌ها قد علم کردن مقابل کره، این بازی هم به نوعی حیثیتی است. رحمان احمدی درباره بازی امروز تیم ملی حرف‌هایی دارد.

بازی تیم ملی مقابل کره را امروز تماشا خواهی کرد؟
صددرصد، این بازی برای من تداعی کننده روزهای خوبی است. امیدوارم به همان شیرینی به پایان برسد و دوباره شادی بخش جامعه شود.
اما این دیدار اهمیت چندانی ندارد؟
شاید از نگاه خیلی‌ها اینطور باشد. این بار با کار خوب کادر فنی و بازیکنانش کار به دیدارهای پایانی نکشیده است و به همین خاطر دیدار امروز خیلی چنگی به دل نمی‌زند اما باید توجه داشته باشیم که کره جنوبی امروز شرایط چهار سال گذشته ما را دارد و باید مواظب باشیم که در خانه حریف بازی را از پیش نباخته باشیم.
کمی درباره آن روزها صحبت می‌کنی؟
تقریبا چهار سال پیش ما همانند کره جنوبی بودیم، ترس و استرس از صعود نکردن ایران را فرا گرفته بود اما در عین حال ایمان داشتیم که می‌توانیم با برد مقابل حریفان به جام جهانی صعود کنیم.
دقیقا مثل آن روزها باز هم عملیات روانی هر دو تیم از چند روز پیش شروع شده است، این هم جزیی از بازی است؟
البته باید بگویم در آن روزها سرمربی کره جنوبی شروع کننده بود، او گفته بود از ایران بیشتر از ازبکستان بدم می‌آید که کی‌روش هم جواب او را داد اما بهترین جواب او برد در زمین بود. الان هم باید بگویم که باز هم شروع کننده آنها بودند، سرمربی تیم ملی از شرایط انتقاد کرده بود اما سرمربی تیم کره جنوبی توهین کرد و این نشان می‌دهد که آنها دستپاچه هستند.
گفته می‌شود کی‌روش این کارها را می‌کند که بازیکنان را تحریک کند و در حقیقت انگیزه آنها را بالا ببرد؟
کی‌روش هر کاری می‌کند تا شاگردانش بهترین عملکرد را داشته باشند، یادم می‌آید او به ما گفته بود عکسی از سرمربی کره به اتاق‌ها بزنیم. اینها کار خودش را کرد. بچه‌ها با انگیزه‌ای وارد زمین شدند که هیچ چیز جلودارشان نبود و پذیرفته بودیم که کره را شکست می‌دهیم.
بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
بازی سختی نخواهد بود، ما نیازی به آب و آتش زدن نداریم و خیلی راحت بازی خواهیم کرد و حتی می‌توانیم کره را به راحتی عصبی کنیم. به نظرم کره حتی از نظر تیمی هم به خوبی چهار سال پیش نیست، هر چند آنها همیشه خوب کار کرده‌اند. با این وجود این تیم بسیار تحت فشار است و حساب و کتابش خیلی جور در نمی‌آید، آنها می‌دانند که مساوی یا باخت در این دیدار حکم نرسیدن به بازی‌های جام جهانی را برای‌شان دارد، برای همین امیدوارم این بازی را ببریم و درس خوبی به آنها بدهیم.
از الان نیم نگاهی هم به بازی‌های جام جهانی تیم ملی وجود دارد، در این باره چه نظری داری؟
فکر می‌کنم کی‌روش از روزی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد، به فکر متفاوت کردن تیمش برای جام جهانی است، شک نکنید او هم برد مقابل کره را می‌خواهد و هم به این بازی به‌عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کند. او تیم متفاوتی را در جام جهانی به میدان می‌فرستد. تجربه چهار سال گذشته، حتما او را به باورهای جدیدی رسانده است و برعکس اینکه چیز زیادی درباره بازی در جام جهانی نمی‌گوید، به فکر تفاوتی آشکار در جام جهانی است. تیم ملی هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌تواند در روسیه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
شرایط پیکان چطور است، خودت آمادگی خوبی داری؟
همه چیز خوب است، متاسفانه بعضی از بازی‌ها را به راحتی از دست دادیم اما پیکان خیلی بهتر خواهد شد، من پیش از این هم گفته بودم که تیم تغییراتی داشته و برای رسیدن به وضعیت مناسب به زمان نیاز دارد. خودم هم کاملا آماده هستم و امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی دروازه تیمم را بسته نگه دارم.
گل‌های خورده پیکان در دقایق ابتدایی بازی‌ها بوده است، دلیل خاصی داشت؟

دلیل خاص که نه اما همانطور که گفتم تیم نیاز به هماهنگی دارد، هر چقدر که در دقایق بازی‌ها و هفته‌های لیگ‌برتر پیش می‌رویم، عملکرد بهتری داریم و این روند می‌تواند در ادامه بازی‌ها هم بهتر شود. البته تعطیلات هم فرصت خوبی است تا آنالیز و دقت بهتری روی بازی‌هایمان داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج