اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جادوی کی‌روش؛ حریف‌هایی که نفس نمی‌کشند

حریفان ایران در سه دیدار اخیر حتی شوتی در چارچوب دروازه بیرانوند نداشتند.

وبسایت نود: حریفان ایران در سه دیدار اخیر حتی شوتی در چارچوب دروازه بیرانوند نداشتند.

در حالی که ایران فقط در نیمی از بازی‌های مقدماتی جام جهانی بیشتر از حریف، مالک توپ بود ولی به طرز عجیبی بیشتر از رقبا شوت زد. ایران در بازی نخست مقابل قطر مالکیت توپ را به طور برابر با حریف تقسیم کرده بود. در بازی مقابل تیم‌های چین و سوریه در دور رفت و در بازی برگشت هم مقابل چین و ازبکستان بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشت. در چهار مسابقه دیگر هم مالکیت توپ به حریف داده شده بود. ولی جالب است که به جز دیدار روز قبل مقابل کره، در همه بازی‌ها ایران بیشتر از رقبا شوت زده بود.

ایران در ۹ دیدار مقدماتی جام جهانی ۱۰۴ شوت به سمت دروازه حریف زد که سی‌ویکی از آن‌ها در چارچوب بود. در حالی که رقبای ایران فقط ۶۲ شوت به سمت دروازه ایران زدند و تعداد شوت‌های در چارچوب‌شان به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم نبود.

کره‌جنوبی در دیدار روز قبل هم مانند دور رفت حتی موفق نشد شوتی به چارچوب دروازه ایران بزند. ایران چنین تاکتیکی را در بازی رفت و برگشت مقابل ازبکستان هم پیاده کرده بود و ازبک‌ها هیچ شوت در چارچوبی مقابل ایران نداشتند. حالا ۲۷۰ دقیقه است که تیمی نتوانسته در بازی مقابل ایران، حتی شوتی در چارچوب داشته باشد.

ایران در همه دیدارهای مقدماتی جام جهانی بیشتر از تیم مقابلش شوت در چارچوب داشت. ضمن این که به غیر از دیدار روز قبل مقابل کره، در همه بازی‌ها مجموع شوتش هم از رقیب بیشتر بود. آمار شوت‌های تیم ملی در بازی‌های رو در رو مقابل حریفان را مشاهده می‌کنید.

جادوی کی‌روش؛ حریف‌هایی که نفس نمی‌کشند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر رحمانیان

      واقعا از وقتی که اقای کارلوس کیروش به ایران اومد فوتبال ایران کلاسش بالا رفت و فوتبال خیلی خیلی پیشرفت کرد و متاسفانه باید بگم که اصلا به خوبی از ایران حمایت نمیشه چرا تیمی مثل سنگاپور با برزیل و آرژانتین بازی تدارکاتی انجام میده ولی ایران با بلاروس ،منتنگرو یا یه تیم آفریقایی واقعا واسه فدراسیون فوتبال متاسفم که هیچ امکاناتی در اختیار تیم ملی نمیزارن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج