۶۰۵۳۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نگاهی به عملکرد پرافتخارترین تیم لیگ برتر؛

سپاهان هستند اما حالا حالاها قهرمان نمی شوند

تیم فوتبال سپاهان با ارائه بازی های نسبتاً ضعیف و عملکردی دور از انتظار، در این فصل بدترین شروع تاریخ لیگ برتر را داشته است.

وب سایت نود: سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر که همواره یکی از مدعیان اصلی این رقابتها محسوب می شود، تا این هفته هیچ شباهتی به یک تیم مدعی قهرمانی و حتی شایسته کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداشته است. ۷ امتیاز از ۷ بازی بیانگر آنست که این تیم به دلایل مختلف، یا هنوز به هماهنگی لازم و انسجام تیمی دست نیافته و یا مشکلات این تیم فراتر از هماهنگی و رسیدن به مرز آمادگی است. در مورد هماهنگی و انسجام تیمی باید به این نکته اشاره شود که مسئله هماهنگی برای همه تیم های حاضر در لیگ برتر، و حتی خود سپاهان در ادوار گذشته، وجود داشته و مختص زردپوشان اصفهانی نیست؛ بنابراین ضعیف ترین شروع این تیم در لیگ برتر را نمی توان ناشی از ناهماهنگی بازیکنان دانست. از این گذشته، کرانچار از هفته های پایانی فصل گذشته به جمع زردپوشان اصفهانی پیوسته، چند فصل پیش هم سابقه حضور و کسب قهرمانی با این تیم را داشته و از شناخت کافی برخوردار است.

زردپوشان که این فصل را بدون نگرانی بابت ورزشگاه خانگی و حضور تماشاگران، در نقش جهان میزبان حریفان خود هستند، رکوردی نا امید کننده به جا گذاشتند. سپاهان در هفت بازی نخست این فصل، هرگز در نیمه اول نتوانسته دروازه حریفان را باز کند. آن چه که در بازی های این فصل سپاهان بیشتر به چشم می آید این است که قهرمان پنج دوره رقابت های لیگ برتر یک نیمه از بازی را کاملاً از دست می دهد و عملاً بهره ای از آن نمی برد. سپاهان کرانچار در این فصل تا به حال در نیمه اول بازی نتوانسته اند دروازه حریفان را باز کنند که این امر برای هیچ تیمی خوشایند نیست. این برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر است که سپاهان در هفت بازی متوالی در نیمه اول در گلزنی ناموفق بوده و این آمار منفی هم با وجود مربی کاربلدی چون کرانچار رقم خورده است.

سپاهان هستند اما حالا حالاها قهرمان نمی شوند

سپاهان در برابر قهرمان فصل پیش بازی خوبی ارائه کرد و با گل دقایق پایانی از شکست مقابل هموطن خود برانکو ایوانکوویچ گریخت. شاید این بازی را بتوان نقطه برگشت زردپوشان به رقابتها و شروع روند مطلوب این تیم دانست. در غیر اینصورت، کرانچار با تیمی که روانه میدان کرده و با فوتبالی که به نمایش می گذارد، بسیار بعید است در پایان فصل به جایگاه قابل قبولی در جدول رده بندی دست یابد. هوادارانی که سالها برای تیم محبوب شان شعار می داد ما سپاهانیم، حالا حالاها قهرمانیم، اکنون دیگر نمی توانند این شعار را برای سپاهان فعلی فریاد بزنند؛ با این تیم، آنها سپاهان هستند، اما حالا حالاها قهرمان نمی شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید مهدی

      مشکلات سپاهان به خاطر باندبرادران نویدکیاست
      و اه حاجی فرکی گرفته شون
      بایدمدیران سپاهان محرم را سرمربی کنن
      یا جواب میده یا جواب نمیده که در هر دوحالت به نفع سپاهانه
      جواب بده که الحمدالله
      جواب نده باندبازیش جمع میشه
      مثل منصوریان

    • بدون نام

      سپاهانی ها هر وقت بخواند می توانند قهرمان شوند با کمک عوامل بیرون زمین مثل داوران فدراسیون ومافیا ورشوه خواران وباند فساد واین هنر انان هست سالهاست که قهرمان میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج