۶۰۵۳۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو، ستاره روزهای بحرانی؛ آرامش در طوفان

دغدغه‌های پرسپولیس در بازی مقابل الهلال یکی و دوتا نیست. بحث فقط به محرومیت طارمی ختم نمی‌شود. محمد انصاری هم نیست. جای خالی کامیابی‌نیا را هم باید پرکرد.

وبسایت نود: دغدغه‌های پرسپولیس در بازی مقابل الهلال یکی و دوتا نیست. بحث فقط به محرومیت طارمی ختم نمی‌شود. محمد انصاری هم نیست. جای خالی کامیابی‌نیا را هم باید پرکرد.

سوال اینجاست محرومیت طارمی و غیبت بازیکنان پرسپولیس مقابل الهلال نگران کننده است؟ بستگی دارد که این سوال را در مورد چه تیمی و در چه زمانی مطرح می‌کنید. اگر این اتفاقات در فصل گذشته روی می‌داد قطعا جای نگرانی بود. اگر از تیمی غیر از پرسپولیس هم سه بازیکن اصلی گرفته می‌شد باز هم دلشوره ای بود که جانشین نام غایبان می‌شد اما در مورد پرسپولیس برانکو می‌شود نگران نبود. چرا؟

کار برانکو در این فصل از تشکیل یک تیم فراتر هم رفته است. او بارها با تصمیماتش تیم را از بحران خارج کرده و نقش یک ناخدا را به خوبی ایفا کرده است. اتفاقاتی که از بازی تراکتورسازی شروع شد. تعویض کامیابی‌نیا با این که در دیداری که پرسپولیس به گل‌زدن نیاز داشت کمی عجیب بود اما دقایقی بعد با حضور کمال و شلیک او، پرسپولیس توانست برنده بازی باشد. این اتفاق فقط به این یک بازی محدود نشد که بتوان آن را اتفاقی دانست. تعویض‌های برانکو، تغییر ترکیب اصلی، تغییر سیستم تیمش در میانه بازی همه و همه از برنامه‌های برانکو در حین بازی خبر می‌دهد. برنامه‌هایی که حتی در ابتدای عجیب به نظر رسیده است. بازی پرسپولس و گسترش فولاد با نتیجه صفر و صفر و بدون موقعیت ویژه ای در جریان بود که با تعویض‌های برانکو ورق برگشت و شاگردان او با سه گل و با اقتدار زمین را ترک کردند. این اتفاقات در آسیا هم تکرار شد و هر دو بازی مقابل الاهلی را پرسپولیس با تعویض‌های برانکو با موفقیت از زمین خارج شد تا تیم حاضر در نیمه‌نهایی باشد. نقش برانکو هم در بازی رفت بسیار پررنگ است که با تعویض‌هایش بازی باخته را مساوی عوض کرد و هم در بازی برگشت که با وجود یک بازیکن کمتر از دقایق ابتدایی، پیروز میدان لقب گرفت.

کنار هم قراردادن تمام این اتفاقات یک نتیجه دارد، اینکه برانکو این فصل ثابت کرده راه خروج از لحظات بحرانی را خوب می‌داند. اگر طارمی محروم است، اگر انصاری غایب است و اگر کامیابی‌نیا در بازی قبلی اخراج شده است و اگر پرسپولیس این روزها یار دوازدهمی به نام بحران دارد باز هم دل هوادارانش نمی‌لرزد. آنها دیگر با خیال راحت می‌توانند به ناخدایشان اعتماد کنند که کشتی تیم را با کمترین خسارت به سرانجام مقصود برساند. ستاره پرسپولیس در این یکی، دو فصل هیچ بازیکنی نبوده که غیبتش بخواهد بحران بسازد. ستاره تیم برانکویی است که با اقتدار روی نیمکت نشسته و همچنان می‌تواند حواسش به اوضاع باشد و در لحظات سخت، با تصمیماتش شرایط را عوض کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو نیست عشق سی میلیون طرفدار ارتش سرخه واقعا پرفسور برازندشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج