adexo3
۶۲۳۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپالتی: یوونتوس بهترین تیم سری A است

سرمربی نراتزوری شاگردانش را شایسته پیروزی برابر هلاس ورونا دانست و گفت که رقابت بین مدعیان سری A خیلی نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم: لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته یازدهم سری A ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود، هلاس ورونا را از پیش‌رو برداشتند و اکنون با ۹ پیروزی و ۲ تساوی و با کسب ۲۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما (تیم‌های مدعی سری A) سرعت دیوانه‌کننده‌ای پیدا کرده‌ایم. به دنبال کسب چنین نتایجی بودیم، هرچند هنوز هم امتیازاتی برای کسب کردن باقی مانده است. به غیر از تیم‌های بالای جدول همچنین میلان را داریم که به کورس رقابت باز خواهد گشت چون آنها تیم مجهزی دارند. همچنین نباید سامپدوریا را فراموش کنیم که خیلی عالی بازی می‌کند و مارکو جامپائولو، سرمربی آنها می‌داند که دارد چه کار کند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد تأسف چیزی را بخورم، بابت آن زمانی است که تیم‌های دیگر در سال‌های اخیر داشته‌اند و ما نداشته‌ایم، اما اگر ما پشت‌سر آنها فصل را به پایان ببریم نشان می‌دهد که ما از آنها بدتر هستیم. یوونتوس تیم خیلی قدرتمندی است، بهتری تیم حال حاضر سری A. ناپولی مائوریسو سازی شبیه هیچ تیم دیگری بازی نمی‌کند. رم هم تیمی خیلی قدرتمندی دارد. به لاتزیو نگاه کنید، آنها خیره‌کننده هستند و می‌توانند هر نتیجه‌ای را برگردانند. اگر این بازی را نمی‌بردیم از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان عقب می‌افتادیم.

سرمربی اینتر خاطرنشان کرد: ما شایسته این برد بودیم. از فردا هم باید برگردیم و کارمان را از سر بگیریم چون اگر سخت تلاش نکنیم نمی‌توانیم جایگاهی که به دنبالش هستیم را کسب کنیم. باز تأکید می‌کنم که با سرعت دیوانه‌ کننده‌ای حرکت می‌کنیم و همه روند پیروزی در پیش گرفته‌اند و البته نباید میلان را هم فراموش کنیم که به اعتقاد من به جمع مدعیان بازخواهد گشت.

اینتر با این برد ۲۹ امتیازی شد و در حال حاضر در رده دوم جدول سری A پشت‌سر ناپولی ۳۱ امتیازی و بالاتر از یوونتوس ۲۸ امتیازی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج