اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۴۲۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بائو: AFC فهميد در ليگ ايران چه خبر است

پس از آنكه استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي به حكم AFC مجبور به پرداخت بدهي‌هاي خود شدند، چالش جالبي در بين بازيكنان پيشين اين تيم به وجود آمد.

روزنامه قانون: پس از آنكه استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي به حكم AFC مجبور به پرداخت بدهي‌هاي خود شدند، چالش جالبي در بين بازيكنان پيشين اين تيم به وجود آمد. بسياري از بازيكنان اين تيم‌ها كه فوتبال را كنار گذاشته‌اند، تصميم گرفتند قيد طلب خود را بزنند و اين موضوع را در فضاي مجازي اعلام كردند. اميرحسين اصلانيان و سيد مهدي سيد صالحي از جمله افرادي بودند كه طلب چند ۱۰ ميليوني خود را بخشيدند تا مشكلات سرخابي‌ها هرچه سريع‌تر رفع شود.

در اين ميان برخي بازيكنان نيز تصميم گرفتند بخشي از طلب خود را ببخشند. ميثم بائو، يكي از اين بازيكنان بود. او كه در هر سه تيم استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي به ميدان رفته است و از هر سه تيم طلب دارد، در اين باره به «قانون» گفت: «من بخشي از طلب خودم را بخشيدم ولي تمايل ندارم ميزان دقيق آن را اعلام كنم. فقط مي‌گويم كه ۵۰ درصد از طلبم را به يكي از باشگاه‌ها و ۷۰ درصد را به باشگاه ديگري بخشيدم. با باشگاه تراكتورسازي نيز توافق كرده‌ام كه بخشي از طلبم را ببخشم و بقيه مبلغ را از آن‌ها بگيرم. من با سرخابي‌ها حدود دو ماه پيش توافق كردم اما نبايد فراموش كرد كه با توجه به اينكه ارزش پولي‌مان كمتر شده، در واقع هيچ پولي دست ما را نمي‌گيرد. من يك فوتباليست حرفه‌اي هستم و شغل ديگري ندارم. بايد با همين پول خرج خانواده‌ام را تامين كنم.

حال از همين پول نيز، بخشي از آن را بخشيده‌ام ولي كاري از دستم بر نمي‌آيد. اين موضوع تاحدودي تحميلي بود ولي به هر حال ما نبايد اجازه بدهيم در آسيا آبروريزي شود و اميدوارم مشكل تيم‌هاي ايراني هرچه سريع‌تر رفع شود». او در پاسخ به اين سوال كه كسي مجبورش كرده بخشي از اين طلب را ببخشد يا خير؟ گفت: «به هر حال با هر سه باشگاه راه آمدم تا بتوانم طلبم را بگيرم. به عنوان مثال من از استقلال ۱۰۰ ميليون طلبكار بودم كه اين مبلغ مربوط به سال ۹۱ است.

حال من بعد از چند سال پولم را مي‌گيرم؛ درحالي‌كه ارزش اوليه را ندارد». بائو در پايان گفت: «جالب است بدانيد من در هر سه باشگاه، عنوان قهرماني را كسب كرده‌ام ولي به نظر مي‌رسد قهرمان شدن يا نشدن تفاوتي در دريافت قراردادمان ندارد و فقط بخشي از آن را مي‌توانيم بگيريم. خدا پدر آن شخصي كه رفته به AFC شكايت كرده را بيامرزد كه باعث شد در آسيا بفهمند ليگ برتر ايران چه اوضاعي دارد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا

      چه خبر؟ پول مفت ، بازیکنان قلیونی ، فوتبال بی کیفیت و ...

    • بدون نام

      afc نفهمید.بازیکنای کیسه که پر از تعصبن راپورت دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج