adexo3
۶۲۵۲۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مونتلا: مراسم خاکسپاری‌ام را تماشا می‌کنم!

سرمربی روسونری از عملکرد شاگردانش برابر نماینده یونان تمجید کرد، هرچند معتقد است تیمش هنوز نیاز به کار بیشتری دارد.

خبرگزاری تسنیم: وینچنزو مونتلا که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه «آاِک» یونان به تساوی بدون گل بسنده کردند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: صادقانه باید گفت که هنوز باید کار کنیم. بازیکنان ما مشتاق به کار کردن هستند و این تیم کیفیت لازم را هم دارد. در هفته‌های گذشته موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کردیم و در مقابل هم موقعیت‌های در اختیار حریف قرار می‌دادیم. اکنون موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف خلق نمی‌کنیم، اما به ندرت هم به حریف اجازه خلق موقعیت می‌دهیم.

وی ادامه داد: «آاِک» روی یارگیری نفر به نفر به شدت تأکید داشت، از این‌رو این بازی جابه‌جایی در زمین بود. نیمه دوم به مراتب بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. از حیث آماری، شاید نتوانسته باشیم خیلی گل زده باشیم، اما در بازی کیه‌وو چهار گل به ثمر رساندیم و تنها یک گل دریافت کردیم.

سرمربی میلان تأکید کرد: گاهی اوقات ما توپ را درست به حرکت در نمی‌آوریم و این چیزی است که ما باید در آن پیشرفت کنیم چون وقتی حریف راه‌های پاس دادن را می‌بندد، ما بیشتر به مشکل می‌خوریم. در این بازی اما نبرد خوبی را از بازیکنانم دیدم و هیچیک از آنها عقب ننشستند. من به آنها ایمان دارم.

مونتلا همچنین در واکنش به شایعه احتمال اخراجش از سرمربیگری میلان در صورت شکست در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل ساسولو در رقابت‌های سری A گفت: مدتی است که مراسم خاکسپاری‌ام را تماشا می‌کنم! به هر حال این دیدگاه جدیدی به شما می‌دهد. شوخی به کنار، سران باشگاه میلان به من ایمان دارند و باید ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج