۶۴۱۵۳۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دردسر بزرگ رقبای ایران در جام جهانی

فاصله شهرهای میزبان بازی های گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ با یکدیگر بسیار زیاد است.

ورزش سه: به نظر می رسد سختی کار برای مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ محدود به شکل فوتبالی تیم های قدرتمند حاضر در گروه B نخواهد بود و به برنامه ریزی برای بازی در ۳ شهر مختلف روسیه در مرحله گروهی نیز مربوط می شود.

پس از پایان بازی اول در تاریخ ۱۵ ژوئن در سنت پترزبورگ، بازیکنان این تیم باید حدود ۷۰۰ کیلومتر تا مسکو طی کنند تا در بازی دوم حاضر شوند. پنج روز بعد هم باید برای تقابل با اسپانیا به ۱۲۰۰ کیلومتریِ مسکو یعنی شهر کالینینگراد سفر کنند.

اسپانیا هم شرایط چندان بهتری نسبت به مراکش نخواهد داشت. آنها برای سفر از سوچی (محل بازی با پرتغال) تا کازان که بازی مقابل ایران در آن شهر برگزار می شود، باید ۲۰۰۰ کیلومتر طی کنند و دوباره برای حضور در بازی سوم مقابل مراکش نیاز دارند که ۲۰۰۰ کیلومتر دیگر را تا کالینینگراد سفر کنند. این یعنی لاروخا برای گذراندن ۳ بازی مرحله گروهی خود بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر سفر خواهد کرد.

سومین تیم گروه B جام جهانی یعنی پرتغال پس از اینکه بازی حساس خود مقابل اسپانیا را در شهر سوچی برگزار کند، برای بازی با مراکش باید به پایتخت روسیه سفر کند. مسافت بین سوچی و مسکو بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر است. سلسائو پس از بازی با مراکش باید برای مصاف با تیم ملی ایران مسافت حدود ۶۵۰ کیلومتری مسکو تا سارانسک را طی کند.

تیم ملی کشورمان نسبت به سایر تیم های گروه دوم جام جهانی شرایط بهتری از این حیث دارد. ملی پوشان ما که نخستین بازی را مقابل مراکش در سنت پترزبورگ برگزار می کنند، برای رسیدن به شهر کازان، مسافتی طولانی در حدود ۱۵۰۰ کیلومتر را در پیش دارند. اما پس از انجام بازی دوم در کازان و برای رسیدن به شهر سارانسک شاگردان کی روش باید ۴۰۰ کیلومتر مسافت را طی کنند که به نسبت سفرهای ۳ تیم دیگر گروه مسافت کمتری است و سختی بازی آخر ما را کاهش می دهد.

بازی های گروه B جام جهانی در مجموع در هشت شهر روسیه پراکنده شده اند و هر تیم این گروه ۳ بازی خود را در ورزشگاه های مختلف برگزار می کند که البته برای سایر گروه ها نیز روال به همین ترتیب است. این موضوع پایداری شرایط را برای تیم ها سخت می کند و وسعت روسیه و فاصله زیادی که شهرهای این کشور با یکدیگر دارند، سازگاری بازیکنان با جو و آب و هوا را تحت تاثیر قرار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      مگه اینکه به همینا دلمونو خوش کنیم

    • محمدی

      طوری میگه اینهمه فاصله رو میخوان طی کنن انگار با اتوبوس یا مینی بوس میخاوان سفر کنن مرد حسابی اونا با هواپیما سفر میکنن براشون چه فرقی میکنه

    • بدون نام

      داداش توی جام جهانی تو روسیه با هواپیما نمیرن با اتوبوس میرن

    • بدون نام

      معلومه وقتی آقای فردوسی پور جلو فیگو اونطوری از ترس زرد کرده بود حالا بهونه ها رو فاصله ی بین شهری قرار گرفته. بابا جون شما رو به خدا اینقدر دنبال حرف مفت نباشید برید دنبال ۴ تا تیم باهاشون بازی کنید سطح فوتبالتون رو ارتقا بدین.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج