جاباما
۶۴۱۵۵۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رادان: هیجان بازی با اسپانیا و پرتغال لذتبخش است

شنیدن نظرات یکی از سوپراستارهای سینمای ایران پیرامون قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ می توانست جالب توجه باشد.

خبر ورزشی: در روزهایی که تب و تاب قرعه کشی جام جهانی و قرار گرفتن ایران در یکی از گروه های سخت و دشوار روسیه ۲۰۱۸ هنوز داغ است و اظهارنظرهای زیادی نیز در خصوص سرنوشت تیم ملی به گوش می رسد شنیدن نظرات سوپراستار سینمای ایران در خصوص این قرعه هم می توانست جالب توجه باشد.

از همین رو شنیدن نظرات بهرام رادان به عنوان یکی از این سوپراستارها خیلی جالب بود، جایی که این هنرپیشه محبوب با اعتراف به این که هم گروهی ایران با دومین تیم محبوب او در جهان یعنی اسپانیا باعث شد تا مراسم قرعه کشی برای او به یکی از هیجان انگیزترین خاطرات ورزشی تبدیل شود.

*آقای رادان! حالا که در محفل ورزشی افتخار صحبت با شما نصیب ما شد دوست داریم پیرامون قرعه ایران در جام جهانی هم نظرات شما را بشنویم؟

حقیقتش را بخواهید من آن قدر فوتبالی نیستم که یک طرفدار عجیب و غریب باشم. به قول سینمایی های ایران، به فوتبال از لانگ شات نگاه می کنم و بیشتر مواقع هایلایت بازی های فوتبال را می بینم تا از اتفاقاتی که مهم است مطلع باشم اما پیرامون قرعه ایران باید اعتراف کنم اساسا خیلی وقت است طرفدار اسپانیا هستم از همین رو وقتی با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شدیم از هیجان نمی دانستم باید چه کاری انجام بدهم.

*اما برخلاف شما بسیاری از این گروه کاملا ناامید شدند.

اتفاقا می خواستم به همین اتفاق اشاره کنم. برعکس جوی که بعد از قرعه کشی دیدم و اکثریتی که ری اکشن چندان خوبی نداشتند، خیلی از قرعه خوشحال بودم و دلایل زیادی هم برای این خوشحالی داشتم و دوست داشتم تیم ملی کشورم با تیم محبوبم، بعد از تیم ملی ایران بازی کند زیرا تا حالا این اتفاق نیفتاده بود. حضور در این گروه یکی از آرزوهای بزرگم را برآورده کرد. بچه های تیم ملی مقابل تیم های بزرگ مثل اسپانیا و پرتغال بازی می کنند. مربی ما پرتغالی است و بازی آخر ما با تیم پرتغال است همه اینها هیجان جام جهانی را بالا می برد و من برعکس اکثریتی که دنبال گروه آسان تری بودند فکر میکنم اینجا جام جهانی است، اینجا همان جایی است که باید خودمان را نشان بدهیم از همین رو باید بدون ترس از هر رقیبی برویم و توانایی های خودمان را به معرض نمایش بگذاریم و به دنیا نشان بدهیم برای یک ایرانی رسیدن به هر موفقیتی امکان پذیر است.

*خیلی به این تیم امیدوار هستید؟

بله خیلی زیاد و از آن مهم تر این است اعتقادی که من به این نسل و اعتقادی که من به این مربی بزرگ و جنتلمن دارم باعث می شود خردادماه سال آینده بنشینم و بدون این که فکر کنم آیا صعود می کنیم یا نه؟ در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم و ... از بازی فوتبال ایرانی لذت ببرم. فوتبالی مبتنی بر علم روز ، غیرت و تعصب مثال زدنی ایرانی ها که همه را میخکوب کند.

*به اصطلاح عامیانه برویم روسیه و بترکونیم؟

من به این اصطلاح که بترکونیم کاری ندارم تنها می گویم بنشینیم و با فوتبال تیم ملی و حضورمان در جام جهانی، رقابت با بزرگان دنیا مثل اسپانیا ، پرتغال و حتی تیمی مانند مراکش حال کنیم ، لذت ببریم و شاد باشیم مثل همه مردم دنیا که فوتبال یک فرصت برای بروز شادی های شان است.

*پیش بینی شما از نتایج تیم ملی در این گروه چیست؟

من اگر بخواهم پیش بینی کنم فکر می کنم به شکلی رویایی می توانیم دست به کار بزرگی بزنیم(می خندد) می دانید که پیش بینی من شاید خیلی جنجالی از آب در می آید.

*پس مشتاق شدیم نتایج ایران از دید بهرام رادان را بشنویم؟

به نظرم ما بازی اول مقابل مراکش را ۲-۱ می بریم، به اسپانیا در بازی دوم شاید ۲-۱ ببازیم و در بازی سوم مقابل پرتغال هم منتظر بمانیم تا استاد یکی از آن حربه هایی که در چنته دارد را رو کند تا ایران سربلند بازی با هموطنانش باشد.

*منظورتان از استاد، کارلوس کی روش است؟

بله، فکر می کنم بازی سوم این گروه یک روز خاص برای کی روش خواهد بود که با تفکرات ناب از شناخت خود از شاگردان سابق و هموطنانش بتواند راه مهار کریس رونالدو و دیگر ستاره های پرتغال را برای بر و بچه های ایران طراحی کند تا شبی رویایی برای فوتبال ایران و دنیا رقم بزند. مگر داریم چنین شبی در تاریخ فوتبال ایران؟(باخنده) نمی دانم به همین خاطر هیجان جام جهانی و نتایج تیم ملی از همین الان، که شش ماه تا مسابقات باقی مانده، من یکی را گرفته چه برسد به آن کسانی که فوتبال در جسم و خون شان است.


*در خصوص هشتگ من# نمی ترسم که این روزها در فضای مجازی برای بالا بردن روحیه تیم ملی اوج گرفته نظری دارید؟

این شعار در همه چیز ایرانی ها قابل مشاهده است و تنها به فوتبال و بچه های تیم ملی در جام جهانی برنمی گردد. متاسفانه در این جامعه خیلی از افرادی که اطراف ما هستند استعداد عجیبی در ناامید کردن طرف مقابل دارند. می خواهم به یک واقعیت تلخ در این فرصت اشاره کنم تا به عمق فاجعه پی ببرید، من وقتی به نمایندگی از سینمای ایران در فستیوال های بین المللی حاضر می شوم و می بینم مردم می آیند وقتی می فهمند صنعت سینمای ایران جزو ده صنعت برتر است، تعجب می کنند. متاسفانه همیشه همدیگر را سرکوب می کنیم همدیگر را مسخره می کنیم به جای این که حامی همدیگر باشیم.یادمان نمی آید بابا همین تیم ملی الان جزو قدرت های برتر فوتبال دنیاست که هر حریفی از رویارویی با آن هراس دارد. یادمان نمی آید که دوره قبلی جام جهانی بعد از هم گروه شدن با آرژانتین یک سری مربی در فیلمی که از پشت برنامه به بیرون درز کرد در تلویزیون نشسته بودند به جای تعریف و تمجید و بالا بردن روحیه تیم ملی مدام از چند تا چند تا گل خوردن در مصاف با آرژانتین و ستاره هایش همچون مسی صحبت می کردند اما دیدید که چگونه و به چه شکلی در آن بازی گل خوردیم و باختیم در حالی که داور پنالتی محرز ما را نگرفت.برای همین به نظرم اگر ما اعتماد به نفس مان را بالا ببریم، نه اعتماد به نفس کاذب یا غرورالکی بیش از حد و پوشالی، اعتماد به جوانانی که داریم و تلاشی که دارند انجام می دهند و به حمایت و پشت گرمی که مردم از آنها دارند اتفاقات بسیار خوبی را می توانیم رقم بزنیم. مهم این نیست که برویم یک شانزدهم نهایی یا یک هشتم نهایی نه مهم نیست مهم این است که بازی خوب انجام بدهیم و شرافتمندانه بازی کنیم با تمام قوا و فرا از هر نتیجه ای که کسب می شود یک فوتبال و نمایش خوب به مردم شایسته ایران اعطا کنیم .

*پیش بینی شما از ستاره ایران چیست؟

ستاره ایران در جام جهانی؟! سئوال خیلی سختی است چون تمام تیم ما ستاره است و شک نکنید در آسمان جام جهانی 2018 این ستاره خواهند درخشید.

*کدام تیم قهرمان جام جهانی می شود؟

در حال حاضر آلمان خیلی تیم قدرتمندی محسوب می شود و مسلما بخت اول قهرمانی است اما نمی دانم چرا احساسم می گوید این جام جام شگفتی هاست و ممکن است تیمی شگفتی ساز شود که هیچ کارشناسی پیش بینی آن را نمی کرد.من به شخصه امید و آرزویم این است که آن تیم ایران نام داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاجقتممممم

    • بدون نام

      دمت گرم حرف حق ومنطقی درست زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج