جاباما
۶۵۱۹۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بابایی: امیدوارم به تیم ملی برسم

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ابراز امیدواری کرد با تداوم درخشش در این تیم به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شود.

خبرگزاری تسنیم: پیمان بابایی درباره پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی اظهار داشت: ما بازی سختی داشتیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ فنی قدرت بالایی دارد و خیلی‌ها را بابت نتایج خوبی که گرفته، شوکه کرده است. ما می‌خواستیم شکست در ابتدای فصل را جبران کنیم و خوشبختانه بازی حساب‌شده‌ای را انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز همچنین راجع به متحول شدن این تیم بعد از آمدن فیروز کریمی خاطر نشان کرد: آقا فیروز با این نتایج نشان داد که جزو بهترین مربیان ایران است و ایشان نیازی به تعریف من ندارد. مربیان قبلی هم برای گسترش فولاد زحمت کشیدند، اما بعد از آمدن کریمی تیم ما از هر لحاظ متحول شد.

وی با ابراز خرسندی از درخشش در ترکیب تیم گسترش فولاد تصریح کرد: من در ابتدای فصل از ناحیه دست مصدوم شدم و ۵۰ روز از میادین دور بودم. در ادامه اما شرایط برایم تغییر کرد و در هفت بازی به میدان رفتم که چهار گل زدم و یک پاس گل دادم. دوست دارم در ادامه هم برای گسترش فولاد بازیکن تأثیرگذاری باشم و هدفم این است که با پیراهن این تیم بدرخشم تا به تیم ملی برسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج