ازبس هرکی اومده برنامه مزخرفت،نابودشده،حق داره نیاد
لنگ ویتنام مظهر مبارزه با فساد ههههههه
خودشم میدونه برنامش نحسه
تا حالا که نحسیش یقه هر کی که رفته نود رو گرفته
اخریشم جپاروف بود که نحسیش یجور دیگه گریبان گیرش شد
هرچند عادل لنگی پور چون چباروف قهوه ای کرده بود تمام تلاششو کرد تا محرومش کنن
کثیف تر از لنگی جماعت وجود نداره
نظر کاربران
کیسه است دیگر
ازبس هرکی اومده برنامه مزخرفت،نابودشده،حق داره نیاد
خودشم میدونه برنامش نحسه
تا حالا که نحسیش یقه هر کی که رفته نود رو گرفته
اخریشم جپاروف بود که نحسیش یجور دیگه گریبان گیرش شد
هرچند عادل لنگی پور چون چباروف قهوه ای کرده بود تمام تلاششو کرد تا محرومش کنن
کثیف تر از لنگی جماعت وجود نداره